fredag 1 april 2011

Fredag 1/4-2011 20:09

DAG: Japp sen igen men det är för att skannern inte fungerar som den skall, mer om detta sedan. Dag jag igår kväll började det redan till åtta då jag tog min starka sömntablett. Trodde då att jag skulle sova bra på den men inte heller. Sov två timmar inatt somnade någon gång till två tiden och vaknade sedan till kvart i fyra. Fick i mig lite mat men inte så mycket sedan drog vi iväg körde i två timmar sedan var vi framme. Lite sömn och mycket bärande tar ut sin rätt är seg som fan idag, och det blir en kort blogg idag igen. Kom hem till två tiden och var inne på apoteket och fick inte öronproppar de var slut. Sedan in på ICA och handlade lite och så hem. Fick fixa till träningsmaten imonn och efter detta så kom jag igång med middagen. Så sedan startade skannern idag som vanligt men det lät ändå datorn somna. Så jag sänkte den till 2% men den somnade ändå, skall se om jag drar ett mail om det en dag. Kollade lite på teven med lite smått och gott. Nu ser jag fram emot att sova men innan dess måste jag lägga upp statistiken på hemsidan skall göra detta efter bloggen. Gonatt…

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Kör imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Kommer förhoppningsvis igen imonn med mera fart. Gonatt igen. Och Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: