söndag 17 april 2011

Söndag 17/4-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan med, somnade inte förrän till två tiden inatt. Sov sedan kasst hela natten med massor av vak fram till tio tiden. Men kom inte ur sängen förrän till elva tiden. Fick i mig frukosten och så tänkte jag gå igång med dammsugningen men ringde innan och det var upptaget som innan. Så till tolv tiden så dammsög jag och efter detta så satte jag mig vid datorn och skulle uppdatera men inga hade uppdaterat sina hemsidor alls idag. Men jag fick ändå lägga upp ett anta sidor för det men det gick fort idag. Så efter detta så satt jag mig och spelade lite på Nintendo spelet fram till två tiden. Ringde ett par gånger till de igen men upptaget igen, så efter detta så drog jag i mig en mjukis och så spelade jag lite till fram till fyra. Då gick jag igång med middagen idag hade jag kotletter med klyftisar. Såg lite på teven på family guy sedan till fem tiden så diskade jag och gjorde inte nått fram till sex då jag igen fick för mig att jag skulle spela. Så jag drog i mig lunchen och spelade igen tills det ringde på mobilen det var morsan som sa att telefonen var kass det tutade bara upptaget på den. Så jag fick dra ut strömmen och så satte jag mig ett tag till och spelade. Så efter detta så fattade jag varför det bara tutade upptaget på det ställe jag ringde idag och igår. Fel på den jävla telefonen igen det är femte gången sedan jag fick den som den är kass. Funderar på att maila Telia om det men vi får se om jag orkar det. Så efter detta har jag spelat lite spel på facebook fram till nu. Så mer? Jo jag kommer få lite över 300 tillbaka till midsommar om nu det är rätt, det var därför jag skulle ringa och höra men så var telefonen kass så. Mer? Nä inte mer idag jo vi får se om jag vann nått i lördags de ringde inte men kanske lite ändå?

TRÄNING: Ja till nästa vecka så skall jag kolla för att höja så till måndag och torsdag så skall jag skriva upp nya vikter så höjer jag till näst nästa vecka. Har idag packat väskan så den är klar.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag.

MUSIK: Nä inget på denna punkt heller.

Ja det är ånyo dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: