tisdag 5 april 2011

Tisdag 5/4-2011 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade någon gång till tre tiden och sov sedan fram till sex tiden. Men somnade igen fram till tio tiden, låg sedan fram till elva innan jag kom ur den samma. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, men idag tappade jag farten redan efter en halv timme. Klockan var då runt ett tiden så jag drog till ICA. Köpte lite på apoteket med idag öronproppar, gick på 25 idag har gått upp lite om jag inte minns fel. Sedan köpte jag lite på ICA med och så hem, drog i mig en mjukis när jag kom hem till två tiden. Och spelade lite på keyboarden med innan jag gick igång med middagen. Idag hade jag hamburgare med pommes och ketchup och det var väldigt gott idag med. Såg lite på teven med men ingen serie idag att se, så jag såg på Beck idag på Canal+ slutet på en och sedan början på en annan när jag åt lunch. Men tomaterna jag köpte denna gången var kassa allihop så det smakade kasst idag. Måste ut imonn och köpa nya köpte inte idag för jag hade kvar. Kan hoppas jag får färska tills imonn, och måste köpa paprika med den var inte heller god. Och eftersom jag äter detta varje dag så vill jag ha färska grönsaker, ja tomat är en frukt men ni fattar, så även gurka, som är släkt med tomat lärde jag mig en dag på internet. Så mer? Nä inte mer idag men det är lotto imonn så om ni redan idag kan börja hålla tummarna så kommer vinsten tills imonn. Tack på förhand. En seg dag idag men fick ändå lite gjort så okey dag för att vara dag efter träning…

TRÄNING: Jo igår så glömde jag säga att pulsen gått ner igen, fick inte mer än 145 igår. Så till torsdag skall jag köra 3 min jogg en minut gång 3 minut jogg en minut gång och så 2 minut jogg så får vi se om inte pulsen går upp då. Men det är konstigt att den går ner nu om jag inte har fel så har jag kört två veckor nu kan väl inte få bättre kondition på två veckor med två gånger per vecka? Får se hur länge detta räcker då?

ROMAN: Ja kass dag idag på denna punkt, körde bara en halvtimme innan jag tappade farten. Men det tar jag igen imonn hoppas jag.

MUSIK: Ja har pillat med min egna låt idag igen känt mig för lite i komp och annat. Så får vi se vart hän detta leder då.

Nä inte mycket idag inte men lite fick jag ur mig ändå, och jag kommer igen imonn med med mera strunt. Jo det var inte så mycket folk förra månaden på hemsidan. Brukar ha mer men de har väl tröttnat skulle jag tro. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: