fredag 8 april 2011

Fredag 8/4-2011 20:02

DAG: Jaha en rätt kass natt igen, somnade vid tre tiden och sov sedan fram till elva innan jag kom ur sägen. Fick i mig frukosten och så till tolv drog jag ner och fick in tvätten. Så efter detta gjorde jag inte ett dugg fram till kvart i ett då jag var nere och hängde upp den samma. Varpå jag inte gjorde nått mer än att pilla lite med keyboarden. En timme senare så kollade jag till tvätten och den hängde fortfaraden uppe så jag stack upp igen. Och jag fick en ny till till nästa fredag med till tolv som jag ville ha, ibland skall man ha tur. Så till tre tiden fick jag igång ungen och så stack jag ner till kvart i fyra och tog upp tvätten. Så gick jag igång med middagen idag hade jag pepparbiffar med pepparsås och klyftpotatis. Det var väldigt gott idag såg gjorde jag med på två serier på teven. Är idag rätt seg och dagen har gått segt fram kan bara hoppas på sömn inatt. Mini blogg idag, men jag kommer igen imonn med mer.

TRÄNING: Ja en rygg stretch idag bara.

ROMAN: Ja får jag sömn så skall jag köra imonn igen, vi hoppas på det.

MUSIK: Har kört lite idag på låten ja inte min egna men den nya jag skall lära mig.

Japp det är tummarna som gäller för mig idag fram tills imonn vid lotto tiden. När det nu är så kommer stålarna till lilla mig. Jag återkommer till söndag med hur mycket jag vann. Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: