fredag 15 april 2011

Fredag 15/4-2011 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade sent som vanligt efter träning, runt tre tiden så sov jag. Men jag vankade igen till sju (sju igen förut var det sex nu sju) och var uppe på toan sedan somnade jag igen, fram till nio tiden och somnade igen fram till elva tiden. Men jag gick inte upp ur sängen förrän till halv tolv så skippad jag att äta frukost innan jag gick ner till tvätten. Så till tolv var jag nere och stoppade in den och så upp igen för lite frukost. Så till kvart i ett så drog jag ner och hängde upp den samma, och till halv två drog jag till ICA och sedan apoteket för ett inköp där blåste jag 100 till. Har nu kvar 300 som skall räcka till den 25è blir rätt hårt det, men vi hoppas att det går bra med det. Jo så fick jag idag min deklaration med och det ser ut som om jag kommer få 300 tillbaks men jag har försnillat ett papper så måste ringa imonn och få fram uppgifterna om detta så kan jag sedan skicka in dem. Så efter detta så stack jag ner till tvätten på vägen hem och tittade till den så upp igen. Efter detta så fick jag deklarationen och så var det att vänta på att klockan skulle slå kvart i fyra. Jag drog igång ungen till halv fyra och så till kvart i så drog jag ner och hämtade upp den. Efter detta så var det middag idag hade jag kotletter med pommes. Och såg två serier idag med på boxen sedan till lunchen så såg jag lite på en film men såg inte kart den. Så mer? Seg idag men kom igång rätt bra när jag fick i mig frukosten men seg nu igen. Jo det var det med hemsidan jag lyckades inte göra om det idag så jag vet inte om man måste tillåta ativex eller inte på sidan kan varit något tillfälligt med vet inte. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men kommer igen imonn med mera från storstretchen.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kommer i kontakt med dem imonn med en gång så jag sedan kan köra romanen.

MUSIK: Nä inget här idag.

Som jag sa en trött dag idag men kommer igen imonn med mera fart hoppas jag. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: