onsdag 13 april 2011

Onsdag 13/4-2011 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till två tiden igår hade svårt att somna igår. Sov sedan fram till sju då jag var uppe på toan, somnade sedan igen fram till nio och efter detta så sov jag korta stunder fram till halv elva tiden. Så rätt seg idag men kom upp och fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde den fram till ett tiden idag då jag stack till ICA för att handla. Men innan jag stack till ICA så fick jag ny hyra och var tvungen att skicka denna till försäkringskassan och när jag skulle skanna in den så stängde jag av datorn. Jag har inte skannern i datorn för det finns inte usb uttag så när jag skulle sätta in den så höll jag i datorn för jag kunde inte få in kontakten. Och så stängdes den av för knappen sitter uppe på chassit och alla tiden på min klockan försvann. Men tillslut så fick jag det att fungera och så stoppade jag den på lådan på vägen till ICA. Så när jag kom hem från ICA så drog jag i mig en mjukis och så satte jag igång med middagen. Hade idag korv och mos och boston med det är väldigt gott med boston, och såg på mina serier idag med men House är inte nya avsnitt men såg ändå. Så efter detta så var det lunch och jag såg lite till på en polis serien som jag inte vet vad den heter, med Gunvald. Seg idag hoppas jag sover hela natten inatt, men det gör jag nog när jag tar stark tablett. Jo så var det McAfee med har inte mailat dem ännu men jag gör det nog inte idag är för seg idag.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och är redo för träning imonn.

ROMAN: Ja körde på idag och kom igång bra idag slutade runt ett tiden idag. Är inte läge kvar nu innan jag är klar.

MUSIK: Nä inget idag.

Lotto är det och jag litar på er att ni håller tummarna så kommer jag plocka hem stålar idag. Nu säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: