torsdag 7 april 2011

Torsdag 7/4-2011 21:42

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår till tolv tiden nått sånt. Sov sedan till sex (har hållit på ett tag med detta sex nu) då jag var uppe på toan somnade sedan igen. Och vankade upp till elva tiden sedan igen, fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken. Körde på med detta fram till ett då det var lunch och så igen fram till tre tiden. Var klar med lunchen till två tiden, och efter jag var klar med musiken så gjorde jag inte ett dugg. Tills jag drog till träningen, tränade sedan hem och stretchade och så middag på det. Kollade idag på gaget show när jag åt och så kom jag just på att jag skall ställa in boxen på inspelning till nästa vecka så jag skall göra de nu så jag inte glömmer det, ja efter bloggen. Så mer? Jo jag vann inget igår heller men till lördag så smäller det om ni redan nu börjar hålla tummarna så kommer jag kamma hem en hög stålar tills lördag. Mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn men då är det tvätt så blir inte mycket gjort imonn och jag måste ta tid till nästa vecka med för sedan kommer påsk emellan. Kommer bli svårt att få tid till nästa vecka i tvätt, vi får se hur det går med det tills imonn. Jo jag fick ett mail om webbhotellet med de skickar pengarna tillbaks igen det gick inte att förnya nu.

TRÄNING: Ja det var lite segt idag, men jag var bara 5 minuter sen så inte så seg ändå. Och så körde jag igång nya gången och jag fick upp pulsen över 150 får då se hur länge detta nu räcker.

ROMAN: Ja inget imonn då det är tvätt på gång men till lördag så skall jag på det igen.

MUSIK: Ja den satte sig lite bättre idag så till nästa vecka så skall jag nog få till den.

Ja är väl inget mer än Tjingeling då. Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: