fredag 1 oktober 2010

Fredag 1/10-2010 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till fyra tiden igår och sov sedan fram till fem tiden då jag vaknade med ont i halsen. Sedan efter detta så sov jag kasst resten av natten. Måste ha blivit smittad av någon på gymmet, men då skulle det varit i måndags då. Fan vill inte bli sjuk nu mest för att jag inte har varit sjuk sedan jag blev sjukskriven. Det är 14 år sedan nu jag hade förkylning så kommer det nu har jag nog inte mycket till immunförsvar kvar. Vilket kan innebära att jag blir illa sjuk, men vi får se tills imonn hur det är då. Sedan kommer jag nog inte kunna köra gym nästa vecka heller, just som jag skall rotera övningarna. Inget vidare om jag blir sjuk nu, men vi hoppas på det bästa, men jag tror jag blir sjuk ändå. Får se hur illa det blir bara. Så drog igång idag med att lägga upp nya statistiken på hemsidan. Jag blir glad om ni hittar något fel att ni då dångar ett mail till mig om detta. Tror det kan vara fel någonstans i spotify sidan men vet inte var. Hittar ni något så dånga ett mail till: webmaster@henrikporali.se  Japp sedan gick jag igång med romanen, körde denna fram till två tiden idag. Var rätt trött idag så hade ingen större fart idag på nått. Men efter jag var klar med den så drog jag i mig en mjukis och stack sedan till ICA för att handla lite. Köpte lite men glömde också, kom hem och gick igång med middagen med en gång. Jo innan detta så ringde jag till supporten på datorn jag kan inte uppdatera den på en grej och han sa då att jag skulle packa upp filen men det är ju en exe fil den går inte att packa upp. Till tisdag skall jag slå en signal till men jag tror inte det går att fixa till. Han sa sedan att jag skall ominstallera allt, och det gör jag inte för en grej. Men han skickade installations DVD hem så om det blir mer fel så kan jag göra en ominstallation sedan. Det visade sig att skivorna som gör ominstallationen blir gamla och skall bytas ut då får man nya med allt nytt i dem. Så jag skall slå honom en signal till tisdag då jag skall klippa mig och höra om det var rätt han sa. Det kan det inte vara för filen som jag skulle packa upp var en exe fil den går inte att packa upp. Men jag tror inte att det kommer fungera ändå men vi får se hur det går. Så sedan så lagade jag maten och det var då jag upptäckte att jag glömt nått. Vid detta laget så var maten redan klar, men jag drog ut och köpte lite filmjölk i närbutiken. Så fick jag såsen ändå men sen var jag, mitt i detta så drog virus skannern igår med. Och det blir fel på min nya dator för det kom en uppdatering till McAfee och då slog skannern av. Jag fick starta om datorn och sedan så dog skannern varje gång datorn somnade. Vilket är en bugg i programmet det skall ju hålla datorn vid liv tills den är klar, men inte heller. Den kör nu men  när jag skriver så kör den inte alls. Vi hoppas på att jag skipper sjukdom imonn men jag tror jag blir sjuk det känns så idag. Varmt och trött är jag med men det kan ju vara att jag sov kasst inatt med. Vi får se imonn och vi hoppas på det bästa. Jo så läste jag något i tidningen igår jag skall ta en dag och snacka med min lilla kompis om detta. En dag när han ringer, någon gång i framtiden.

TRÄNING: Ja vi får se om det blir någon storstretch imonn eller inte, vi hoppas på det bästa. Varför de skall komma till gymmet sjuka för det fattar jag inte…

NOVELL: Ja som jag sa igår så var jag inte med bland de som vann men det finns fortfarande en mikroskopisk chans att jag får dem publicerade. Jag gav det en 5% chans så det är föga troligt…

ROMAN: Ja trött idag och seg ont i halsen men lite fick jag ändå ur mig får skriva till bättre sedan. Skal köra imonn om  jag inte blir sjuk vill säga. Vi hoppas på det bästa. 

MUSIK: Ja vi får se hur det går med detta nu om jag blir sjuk. Jag vet mer imonn, hoppas jag.

Nu är det dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: