tisdag 19 oktober 2010

Tisdag 19/10-2010 20:02

DAG: Japp då var det en ny dag då igen, men vi börjar med natt som vanligt. Somnade igår runt tre tiden sov sedan fram till nio tiden då jag var uppe på toan. Lyckades somna sedan igen fram till tio och låg vaken sedan till elva innan jag gick upp. Tänkte idag att jag inte skulle göra som jag gjorde för ett tag sedan och gå upp med en gång. Och det gick bra idag med fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Efter detta så drog jag till ICA för att handla lite smör ja eller bordsmargarin eller vad det nu heter. Köpte också en påse med popcorn den gick på 10:90 så elva spänn spenderade jag på detta det var allt jag hade i plånboken nu är det tomt helt. Sedan hem och jo jag drog i mig en mjukis innan jag stack till ICA med. Men bären är nästan slut så det blev en budget mjukis idag. Så när jag kom hem så drog jag igång med middagen, körde idag lätt mat. Pyttipanna med bacon och en dubbelmacka, det var gott mos det men lite lite mat. Ändå tar jag halva påsen med pytt det är ett halvt kilo det men det blir inget när man väl har stekt det. Så kollade mina serier idag med när jag åt, och jag gick igång med middagen tidigt redan till halv fyra tiden. Och så var det snabbt gjort med idag så jag var tidig idag med maten. Hann se alla serier och när jag åt lunch så kollade jag lite på en film, men den var så där på det hela taget. Så mer då? Jo jag skall till tandläkaren till torsdag så vi får se hur det går då, ja då menar jag med sömnen och träningen sedan efter detta. Skall dit redan till tio tiden så jag måste gå upp till nio och dra sedan till halv tio. Vi får se hur det går då har sparat pengar till detta så det skall vara lugnt. Så hoppas vi på lotto igen tills imonn då har sett en lägenhet här uppe i Olskroken bud är på lite över två mille, fyra rum och kök så det hade passat mig. Men då måste jag vinna på lotto så tummarna tack. Mer? Jo jag försökte idag att gå upp på mobilen och twittra men det var tekniskt fel så det sket sig. Mer? Skall iväg till fredag och köpa jeans det har jag sagt då skall jag också köpa lite mat, om jag får pengar över annars ligger jag risigt till. Men jag tror jeansen ligger på en 800 så då får jag 200 över då går det ihop ändå. Vi hoppas på det. Jo såg idag att lite av mina adresser har kommit in på Google med så webbplatskartan gör nytta för att de skall hitta mina sidor. Skräck sidan och mobil sidan är uppe nu iallafall men rätt långt bak ännu.

TRÄNING: Japp känner inte av nått från igår så jag tror jag har vänt mig. Återstår då att se hur det går till torsdag  men tidig start och allt. Men sover jag bra under natten så skall det nog inte vara några problem, vi hoppas på det.

NOVELL: Nej inte i posten idag heller, och jag har ingen aning om hur lång tid det kommer ta innan de svarar…

ROMAN: Ja kom igång rätt bra idag och fick ur mig en sex sju sidor idag. Det är inte så läge kvar nu innan jag måste köpa nytt block igen. Det lönar sig att ligga kvar innan man går upp, det går mycket bättre att köar om man är utvilad så även idag. Men jag hade också rätt bra natt inatt, sov länge innan jag vaknade. Så kör jag imonn då igen.

MUSIK: Ja vi får se vad som blir gjort till torsdag då när jag skall till tandläkaren med. Och upp tidigt med, får se vad jag gör om nått.

Ja det är lotto imonn och jag förväntar mig tummarna så skall jag nog kunna kamma hem stålar ändå. Det är ånyo dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: