måndag 4 oktober 2010

Måndag 4/10-2010 21:42

DAG. Jaha dag då jag men natt igen som vanligt då, somnade igår till tolv tiden för jag tog den starka tabletten trotts att jag inte skulle träna idag. Men sov sedan så där på den, vaknade ett antal gånger under natten. Men jag tror det var förkylningen om jag inte har fel. Men jag kunde somna om igen fram till tio tiden, sedan var sömnen slut för idag. Så jag tog mig upp och drog igång musikdatorn och sedan fixade jag till mig. Frukost var det på detta och så musik körde idag fram till fyra tiden, när jag inte skulle till träningen. Så sedan så drog jag till ICA för att handla, nä jag drog i mig en mjukis innan jag stack. Köpte för mycket idag för 230 spänn nu har jag bara 900 kvar som skall räcka tills den 25è. Får leva snålt fram tills dess, men jag har köpt på mig det mesta nu så det skall nog gå det med. Sedan hem och igång med middagen, skulle ha hamburgare med bröd och pommes idag men så blev det inte. Bröden gick ut tills imonn den 5é men alla var redan mögliga så inget bröd där inte. Men jag tog annat bröd och la under så jag fick lite ändå. Så tog jag inte pommes idag utan klyftpotatis, såg på matrix idag när jag åt men från filmkanalen direkt. Men såg bara lite på den såg inte hela såg när det första slagsmålet med Smith när Smith var många. Sedan så la jag ner för idag, sedan hade jag tänkt att köra en lunch idag men hoppade det. Tog ett par tomater bara var rätt mätt efter middagen, sedan är jag inte bra heller. Har lite snuva och lite ont i halsen, men det bryter ju fan inte ut. Har det inte gått bort till onsdag så skall jag köra en storstretch på onsdag så att det bryter ut nån gång. Så går jag inte heller till träningen på torsdag. Men vi får se hur det blir med det vet inte ännu hoppas att det släpper tills torsdag men tror inte det nu. Jag tog tempen idag och jag hade 36,6 då kan sägas att jag ligger på 35 runt om när jag är frisk. Jag har väldigt låg kroppstemperatur, har haft det sedan jag var liten. När jag blev sjuk när jag var liten så hade jag alltid 40 till 43 graders feber. Så sedan när jag blev äldre så fick jag låg temp runt 35 som normal temp. Detta är andra gången jag blir sjuk på ett tag jag sa att jag inte har haft förkylning på 14 år men en gång hade jag det. Det trodde jag då var rök som gjorde det fick något konstigt i halsen och läkaren så att det var förkylning. Men jag vet inte om det inte var röken ändå, i så fall är det andra gången på 14 år. Men det bryter inte ut så jag skall köra storstretch på onsdag om jag inte är frisk så bryter det ut och så är jag fisk till måndag igen. Så sedan spelade jag lite spel idag med laddade hem ett par som jag tänkte köra lite på men, datorn blev konstig den ville inte somna så jag fick ladda ur båda spelen så somnade den. Jag vet i fan var det var men det var spelen som gjorde det. Så om jag nu laddar hem spel så måste jag först kolla så att datorn somnar innan jag kan köra dem. Tror jag skall köpa bejeweled twist som nästa spel kostar inte mer än 70 spänn nu när dollarn har rasat. Den har gått från 7,50 till under 7,00 på ett par veckor nu har den gageten  här i datorn så jag ser valutan från USA Sverige och EU, euron. Jag tror att dollarn kommer rasa mer och så även euron kommer falla när de går i konkurs först blir det väl Grekland sedan följer nog mer med. Inget bra att handla med vare sig dollar eller euro det kommer gå åt skogen.

TRÄNING: Japp bara en ryggstretch idag men förhoppningsvis så kommer jag igen till torsdag. Även om det inte känns så just nu, men vi hoppas på det bästa.

NOVELL: Nä inget att rapportera idag heller…

ROMAN: Ja imonn så är det klippning som gäller men till onsdag så hoppas jag kunna köra igen. Och då är jag förhoppningsvis frisk med.

MUSIK: Japp idag har det var loop dag, körde igång till tio tiden och körde sedan ända fram till fyra tiden. Men bara loopar idag, fick till en låt med men jag måste lägga trummor på den. Vi får se hur det går till torsdag, spelade lite idag men blev snabbt trött. Känns att jag är lite kass orkade inte köra läge på trummorna idag. Men jag har fattat hur det fungerar iallafall och en låt är gjord med. Får vi se om jag lägger sång på den sedan någon gång. Och om jag pallar med att lägga trummor på den eller inte, vi får se i framtiden hur det går med det. Men det låter bra men det är ju för att det är loopar jag lägger in, då låter det bra.

Nej jag vann inget på lotto igår, ja eller i lördags heller. Men denna vecka så smäller det till eller hur? Säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: