måndag 25 oktober 2010

Måndag 25/10-2010 21:43

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade igår innan jag skulle lägga mig, det har inte hänt på många år nu. Jag la mig efter bloggen och så somnade jag klockan var halv nio när jag la mig och till halv elva så vaknade jag igen. Oftast när detta hände som kan jag inte somna om igen men jag tog ju tablett och somnade om igen. Klockan var då runt tolv tiden sedan sov jag fram till sju då jag var uppe på toan. Och jag somnade igen fram till åtta sedan till nio, men efter det så kunde jag inte somna om igen. Så jag gick upp och fick i mig frukosten och startade musikdatorn. Sedan så fick jag ringa till apoteket för det gick inte att logga in på deras sida. Mailade om detta för ett tag sedan men det gick sedan i söndags att logga in. Men inte idag så jag ringde och så sa hon som svarade ett par grejor jag skulle göra men det gick inte heller. Så hon skickade det till en annan support så skulle de se på det. För jag kan logga in på banken, försäkringskassa och på skatteverket så jag vet att det inte är nått fel på kortet. Får se när de hör av sig igen skall kolla imonn om det går då. Så sedan drog jag igång med musiken fram till ett då jag tog paus för lunch sedan gick jag igång igen till två tiden. Höll på idag fram till tre innan jag gav upp för idag. Sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra, när den gjorde detta så drog jag till träningen. Tränade och sedan hem och stretch på det sedan middag och lite teve med. Så hade ny mat idag och det var inte mycket jag fick idag, hade kyckling och pasta men det var inte mycket alls. Jag tog som jag bukar göra men det var lite mat idag, och jag blev inte mätt. Åt jag lite lite innan? Jo jag gjorde nog detta men så körde jag wok med ris det är mycket mer mat i det. Kanske skall ta macka till vi får se hur jag gör tills torsdag. Mer? Jo jag köpte skydd till mobilen idag med, gick på 599 för två år då så kan jag lägga lite pegar då och då så får jag ihop tills nästa gång. Nu har jag till 2012-12-01 så efter det så skall jag köpa nytt men då har jag nog ny mobil med så vi får se hur det blir då. Så mer? Jo jag skall köpa nya målarprogrammet och ett spel det går på en 600 så jag kan inte spara några pengar denna månaden som jag brukar då jag inte köper mat. Men då får jag lite roligt med så det är okey, så skall jag ta en pizza med till helgen och en film på Sf-Anytime skall bli Avatar tror jag att det får bli. Sedan en pizza på det efter den och ett par öl tror jag nog att det blir. Så bara dammsugning till söndag ja men också hemsidan radion blir ny men efter det så skall jag bara slöa hela dan. Gött mos ser fram emot detta.

TRÄNING: Ja idag var det rätt tungt att köra, vet inte varför men sov kass ett par dagar innan träningen kan var det som gjorde det. Men tungt var det och tid tog det, var en kvar sen idag. Men det var mycket med folk med så jag fick hoppa fram och tillbaka när det var upptaget. Så det tog lite tid med.

NOVELL: Nej inget på posten idag heller…

ROMAN: Japp som jag sa till onsdag så skall jag kör igen, skall klippa mig imonn och sedan till apoteket och sist ICA.

MUSIK: Japp kom igång idag tillslut men det gick så där, fick en vers klar och refrängen. Sedan så spelade jag hela låten på trummor, och det gjorde ont. Måste lägg mer tid på trummorna om jag skall orka med att spela. Gjorde ont i tummen på höger hand, jävligt ont, och låten är bara sju minuter lång. Måste träna mer…

Jaha då gav det inget vinst igår tänkte jag säga men jag vann 21 spänn, hurra. Men till onsdag då känner jag på mig att det kommer smälla till. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: