tisdag 12 oktober 2010

Tisdag 12/10-2010 20:03

DAG: Ja varje kass dag börjar med en kass natt, så även denna. Tog av mig lurarna till ett tiden men somnade bara en tio minuter innan jag slog upp ögonen igen. Efter detta så låg jag till fem sex tiden innan jag kunde somna igen. Sov sedan fram till tio tiden då jag var uppe på toan. Sedan fram till halv ett innan jag kom ur sägen, fick i mig frukosten och bestämde då jag jag skulle slippa romanen idag. Så jag laddade upp fotona på Facebook och det tog en timme, hade nog lite för hög upplösning på dem när jag tog dem. Om det nu inte är så att det tar lång tid att ladda upp foton på Facebook, det var länge sedan jag gjord detta så. Efter detta så drog jag till ICA för att handla lite men glömde en del med så jag måste ut imonn med. Väldigt trött dag idag. Så efter detta så upptäckte jag att datorn kunde somna igen. För när jag körde uppladdningen så somnade den efter tio minuter, men det ändrade jag sedan. Och varför den gör så det kan jag inte svara på, men vi hoppas att den håller sig nu. Kort blogg idag är rätt seg hoppas på bra sömn inatt bara då.

TRÄNING: Ja känner av träningen igår i nästan hela kroppen. Men det brukar det blir efter uppehåll.

NOVELL: Nä inget idag heller…

ROMAN: Och nä inget här heller, suck.

MUSIK: Ja jag kommer igen till torsdag med mer på denna punkt.

Jaha en Micro blogg idag men en trött dag med så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Sömnig

Inga kommentarer: