onsdag 20 oktober 2010

Onsdag 20/10-2010 20:02

DAG: Ja som vanligt så blir det först natten då ja, somnade till tolv tiden men sov då där under natten. Och vaknade redan till åtta i morse men somnade om igen till nio. Testade då alarmet till klockan som skall ringa till imonn till nio tiden, och det fungerade som det skulle. Sedan så gick jag upp och duschade men la mig sedan igen fram till, tio men orkade då inte upp så jag låg ända till elva innan jag gick upp. Rätt seg idag av någon anledning men fick i mig frukosten och sedan så drog jag igång med romanen. Körde idag fram till halv tre då jag fick i mig en mjukis, efter detta så satte jag igång med maten. Idag hade jag fläsk och mos gott mos idag igen, kollade på min serie idag med när jag åt. Så mer? Rätt trött dag idag så det har inte hänt så mycket idag, jo till sex tiden så satt jag vid datorn för jag laddade in ett nytt program men då gick det inte att backa upp i Telias backup det visade sig att jag inte betalat men det gick ju automatiskt innan men jag fick betala med kortet för att få igång det igen. Men nu är det igång och jag körde backupen med. Jo det är ett foto program som jag fick igång idag från Logitech som jag laddade in idag, men vet inte om jag skall behålla det var inget nytt i det inte. Nä det var inte mer idag rätt små kass dag idag men hoppas på bättre imonn då men jag skall upp till nio redan så vi får se hur det går med det.

TRÄNING: Ja vi får se hur jag sover inatt kan bara hoppas på att det blir någorlunda bra så jag orkar med träningen imonn.

NOVELL: Näe inget idag heller…

ROMAN: Japp fick lite ur mig ändå idag och det blev rätt bra tror jag ändå. Mer kommer till lördag då, hoppas jag.

MUSIK: Ja vi får se vad som händer imonn men det lutar åt att inget blir gjort alls men vi får se hur det går.

Onsdag så vi hoppas på lotto idag så säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: