söndag 24 oktober 2010

Söndag 24/10-2010 20:07

DAG: Japp sen idag med men jag låg på sängen och hade ingen alls lust att gå upp men det börjar som vanligt med en kass natt. Kunde inte somna igår så jag tog på lurarna fram till fyra tiden innan jag somnade. Och rätt många vak inatt med så när jag kom till sans vid tolv tiden idag så hade jag ingen alls lust att gå upp. Men gjorde det ändå runt tolv tiden, fick i mig frukosten och sedan så drog jag igång med dammsugningen. Efter denna så var det hemsidan som jag gick på och la till på RixFm för vecka 42 och ny webbkarta med, uppdatering NR 13 i ordning. Så efter detta så drog jag igång med att sortera pengar det tog sin lilla tid detta och till tre tiden var jag klar med detta och gick igång med middagen. Körde korv och potatismos idag det var gott och såg på min sista serie idag sedan ställde jag in boxen på lite film med till nästa vecka. Trött idag seg som den med blir nog en mini blogg idag tror jag visst. Jo vi skall se om jag vann nått till igår inte så att de ringde mig men lite kanske ändå.

TRÄNING: Ja skall köra igen till imonn då ja bra sömn hoppas vi på som vanligt.

NOVELL: Nä inget idag men kanske tills imonn vi får se…

ROMAN: Ja till tisdag så skall jag klippa mig så inte förrän till onsdag så kör jag igen.

MUSIK: Ja det skall bli text till loop låten imonn hoppas jag.

Micro blogg idag men kommer igen med mer tills imonn. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: