torsdag 21 oktober 2010

Torsdag 21/10-2010 21:42

DAG: Japp natt som vanligt då  ja, och en redigt kass sådan med. Fick för mig att jag skulle gå och lägga mig tidigt igår så efter bloggen så tog jag tabletten och jag la mig till nio tiden. Trött var jag med så jag somnade men en gång nästan, men till tolv så var jag uppe på toan. Sedan ett, två, fyra, fem, sex och sju vaknade jag och till sju så gick det inte att somna om igen. Så till åtta så gick jag upp och fick i mig frukosten, sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå halv tio. När det gjorde detta så drog jag till tandläkaren. Det gick bra men jag fick en ny tid till den nionde för jag hade en spricka i en tand som han skall fixa. Ja idag var jag hos tandhygienisten som tog kontakt med tandläkaren när hon knappt kunde pilla på tanden för det gjorde rätt ont. Har haft detta i många år men nu gör det ännu ondare så tandläkaren sa att han skall fixa det till den nionde. Nu var det något som föll ner från taket vad det nu var lät stort inte som det brukar göra att det faller tegelpannor detta var större. Kanske nått från skorstenen vi får se imonn eller ikväll om jag spanar ut när jag släckt ljuset. Men nått stort vad det vad det nu det var. Så sedan efter detta så drog jag hem och hade då tänkt mig att jag skulle vila men det gick inte alls så jag slog igång musikdatorn och lyssnade på det jag hade spelat in. Men jag gjorde inget mer idag på denna punkt utan lät datorn stå på för backupen bara. Så till fyra så drog jag iväg till träningen som idag gick bra trotts kass natt, men då har jag sovit rätt bra dagarna innan så det gjorde nog inte så mycket en natt då. Kom hem och så stretchen och middag på det, orkade inte äta upp den idag heller, är trött på den maten nu. Kollade lite på teven med men det fanns inget bra att se men såg ändå. Så imonn är det tvätt som gäller för mig och nya jeans och lite mat från ICA med på vägen hem. Men det kommer ta tid så vi får se när jag kommer hem igen. Så mer då? Jo jag har bestämt mig för att köpa lite denna månad ett spel och målarprogram kommer nog gå på en 580 nått sånt. Så skall jag sätta in 600 på kontot imonn på vägen in till stan för virusskydd till mobilen så skall jag köpa detta imonn med. Sedan skall jag ringa ett samtal och lite till tror jag minns inte nu men det var mer om jag inte minns fel. Så mer? Rätt mycket idag när jag kom upp tidigt så blir det mer, men nu är det nog. Ler

TRÄNING: Trodde nog att det skulle bli tungt idag men så var inte fallet det gick lätt idag. Ja inte på armarna men annars så gick det lätt. Och det gick i tid med idag som det gjorde innan jag blev sjuk. Så en bra träning idag.

NOVELL: Nej inget på posten idag heller…

ROMAN: Ja till lördag skall jag gå loss igen då.

MUSIK: Ja det blev inget alls idag mer än att jag lyssnade på det jag gjorde innan. Och det låter okey ännu.

Jo jag hann inte se på mailen igår om jag hade vunnit något jo på joker vann jag inte. Så ni får veta tills imonn om det blev nått. Nej jag tar det på twitter senare idag om ni vill veta det så kolla där. Ja annars så får ni veta imonn, då da. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: