söndag 17 oktober 2010

Söndag 17/10-2010 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till tolv tiden och sov sedan fram till åtta tiden men låg kvar till tio innan jag gick upp. Sedan fick jag i mig frukosten och så till elva tolv tiden gick jag loss med dammsugaren. Efter detta så körde jag hemsidan la upp nytt på spotify idag. Efter detta så drog jag till ICA men först så fick jag i mig en mjukis. Köpte för 145 kronor idag jag hade 150 kvar så nu finns det inget alls. Men jag tror jag har tills jag kan få loss lite. Skall på fredag och köpa nya jeans fick en 1000:ing från morsan och farsan så jag skall köpa nya. De jag nu har har gett sig och det går inte att sy till dem, tänkte det först men så kollade jag på det och nä det går inte. Så till fredag mellan tvätten så skall jag dra ut och köpa ett par. Hade tänkt att få detta i julklapp men eftersom de inte gick att laga så. Mer jo jag kom hem och satte igång med middagen, körde fläsk och pasta idag och såg på sista serien jag inte såg igår. Lite seg idag därför har dagen gått lite slött. Sedan fick jag problem med IE också idag det gick inte att klicka på mina länkar i spotify sidan. Men jag fick stata om den och plocka bort ett läge och sedan lägga till det igen så gick den som den skulle. Japp vi får se om jag har något att hämta från lotto idag med skall spela två tia lotter med för vinsten jag fick i onsdags. Jag hoppas på mer i plånboken idag, tummarna tack.

TRÄNING: Ja bra sömn så skall det nog gå vägen imonn med.

NOVELL: Nej inget idag heller men det är söndag så inte så konstigt…

ROMAN: Ja till tisdag då om jag sover vill säga.

MUSIK: Då blir det sång imonn får se hur det går då?

Mini blogg idag men jag blev illa trött just nu innan jag skulle köra igång. Men lite stålar på lotto piggar upp så vi hoppas på det. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: