fredag 8 oktober 2010

Fredag 8/10-2010 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, kunde inte somna igår så jag tog på lurarna fram till två tiden men somnade inte förrän till tre tiden, så rätt kass natt. Och detta trotts att jag inte tränade alls. Vaknade till tio tiden och låg sedan kvar fram till elva tiden innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så var det bara att vänta på att klockan skulle slår tolv. När den gjorde detta så drog jag ner till tvätten och slängde in den samma. Sedan upp och gjorde inte många knop fram tills det var dags att hänga upp den igen. Sedan drog jag till ICA för att handla lite skulle ta ut 300 idag så jag hade till maten men när jag tog ut detta så hade ett sådant jävla autogiro gått igång igen. Så jag hade bara 200 kvar efter detta uttaget, det jävliga med autogiro är att de kommer då och då. Så nu gick 400 till mobilen och jag ligger nu illa till igen. Så när jag kom hem från ICA så gjorde jag det jag sa igår jag gjorde en ny sida på webbdesign och så la jag in ny sida på webbplatskartan så att nya sidan var med. Så sedan så gick tiden fram till kvart i fyra och jag drog ner och tog upp tvätten igen. Hade då skalat potatis och lagt den i kastrull innan jag gick ner så det var bara att knäppa igång spisen. Hade idag fiskpinnar med potatis och sås det är mycket godare med majonnäs i. Så kollade lite på teven med ett avsnitt av mytbusters idag. Så blir lite till att så tills imonn då det kommer in lite mer serier till boxen. Så mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mer. Kort blogg idag igen men det blir nog bättre när jag kommer igång igen med träningen. Vi hoppas till måndag på det.

TRÄNING: Ja som jag sa ovan så hoppas jag att jag kan köra igen till måndag. Vet inte om jag gör en storstretch imonn men jag tror det. Får se hur natten är först.

NOVELL: Nä inget idag heller…

ROMAN: Då skall jag köra igen tills imonn, vi hoppas på bra sömn bara så skall det nog gå bra.

MUSIK: Japp släpper det till måndag så skall jag köra igen på sången. Vi hoppas på det bästa.

Då säger jag igen som jag brukar göra vid denna tid. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Sovande halvmåne

Inga kommentarer: