onsdag 6 oktober 2010

Onsdag 6/10-2010 20:02

DAG: Jaha vi börjar med natt igen då ja, somnade inte heller i natt som jag ville. Tog på lurarna fram till två tiden innan jag somnade in, sedan sov jag fram till tio tiden. Men låg kvar ända till elva innan jag gick upp, fick i mig frukosten och sedan så gick jag igång med romanen. Körde inte så länge på den idag men fram till två tiden. Efter detta så gjorde jag inte nått fram tills klockan slog tre då jag drog igång med storstretchen. Efter denna så gick jag loss på maten, hade idag lätt lagat, köttfärssås med pasta, och såsen var färdig bara att värma upp. Kollade idag på det sista avsnittet på min serie, men det kommer mer lite senare denna månaden. Men det tar ett tag innan de kommer upp, men då skall jag spela in dem. Så skulle ha ätit lunch idag men orkade inte göra idag. Jag satt och spelade lite spel på datorn och det gick rätt bra idag så jag hoppade det idag, klockan var redan 18:48 när det tog slut. Så mer då? Jo jag gjorde en backup idag på datorn men vet inte om jag skall ominstallera eller inte. Det är bara ett program som inte fungerar som det skall och jag använder det knappt heller så. Och det innebär att jag måste installera om alla program sedan med, så vet i fan. Mer? Jo det är en bugg i detta program (Windows live writer) som gör att jag inte kan skriva ner (at) eller (snabel a) jag gick upp på forumet igår och skrev en rad får se hur länge det tar innan de svarar. För det gick innan jag installerade nya 2011 så  det måste vara en bugg i det. När jag klickar på at så åker storleken på texten upp till 18 sedan nästa knapp till under och under fram tills jag kommer till [ då fungerar det igen. Får se vad de säger om det då? Kort bloggar ett tag nu men gör ju inte mycket när jag är förkyld så jag kommer igen med lite mer fram över får se när detta går över då. Men jag hoppas det är över tills måndag så jag kan köra igen.

TRÄNING: Japp körde en storstretch idag och det gick rätt bra lite trött blev jag men ändå rätt bra. Så tappar jag inte helt formen fram till måndag.

NOVELL: Nä inte idag heller, men det bör komma snart tycker jag ändå…

ROMAN: Ja lite fick jag gjort idag men jag tappade farten rätt snabbt idag.

MUSIK: Ja vi får se vad jag gör imonn då har inte nått alls att göra men måste gå igång med datorn så den kan backa upp. Vi får se vad jag gör…

Ja det är onsdag och det är lotto så håll tummarna för mig så skall jag nog kamma hem lite stålar ändå idag. Det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: