fredag 29 oktober 2010

Fredag 29/10-2010 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till tre tiden igår och sov sedan fram till sju tiden men somnade igen fram till åtta sedan nio och tillslut till tio. Så rätt bra sömn idag men var rätt seg när jag kom upp. Fick i mig frukosten sedan drog jag igång med romanen. Körde idag fram till halv tre då jag drog i mig en mjukis och så stack jag till ICA för att handla. Jo jag var på apoteket idag med innan ICA, fick ut lite mer sömntabletter men kan inte logga in ännu på apoteket. Sedan drog jag till ICA och så när jag skulle betala idag så vann jag en burk med oliver, som jag inte äter. Men tog med den ändå skall ge den till morsan när jag drar dit över jul tror jag. Hon äter det, och öppnar jag den så håller den inte så läge så nu kan jag ha den till 2012 om jag inte öppnar den. Så sedan så drog jag hem igen och satte igång med middagen, men den blev inte alls så bra som jag trodde. Köpte filmjölk idag och den var som vanlig mjölk och äcklig så jag åt inte upp middagen idag och så spelade jag in en film. Och den var på danska så den gick inte heller att se, inte en så bra dag idag. Men jag såg mina serier när jag åt det lilla jag åt och även när jag åt lunchen så kollade jag på teven. Men lite fick jag ändå gjort på romanen så hel kass var inte dagen, men rätt kass. Kort blogg idag igen men har inte varit bra dag och inte mycket gjort idag heller. Så var min dag idag iallafall.

TRÄNING: Ja då skall vi köra storstretch imonn då igen, hoppas på bra sömn bara så skall det nog gå bra ändå.

NOVELL: Nä inget svar idag heller…

ROMAN: Japp lite fick jag gjort idag så att dagen inte var helt kass ändå. Men jag måste göra om lite med som jag glömde när jag skrev kort storyn. Men det skall nog gå bra tror jag.

MUSIK: Ja vi får se vad jag gör till måndag men troligen text om jag får tippa.

Japp det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: