fredag 15 oktober 2010

Fredag 15/10-2010 20:09

DAG: Jaha lite sen idag kollade just ett nytt program som jag inte visste att jag laddade in. Jag har lösenord på roboform och jag la till synkronisering på det och fick då ett program på skrivbordet med men jag hann inte läsa igenom det nu. Ja det är därför jag är sen om ni nu undrar om det, men nu till dagen ja eller natten först. Rätt kass natt låg ända fram till tre fyra tiden innan jag somnade, sov sedan fram till halv tolv men kom inte ur sängen förrän till tolv tiden. Jag var rätt seg idag så jag tänkte jag ligger kvar ett tag innan jag går upp. Så fick i mig frukosten och sedan drog jag igång med romanen. Men gick inte mer än en timme knappt idag innan jag gav upp, sedan drog jag till ICA och handlade lite. Efter detta så kom jag hem och satte igång med maten, nä jag drog in kycklingen innan jag gick loss på middagen. Det var sex ben idag som jag gjorde och sedan gick jag igång med middagen. När jag var på ICA så köpte jag bara en förpackning med pepparsås och den körde jag idag. Kotletter med ris och pepparsås kollade på teven idag när jag åt det var ett par serier och lite annat som spelats in igår och i förrgår. Så mer? Jo den här true blood har fått fart nu och är rätt okey på det hela taget. Skall nog följa den framöver men jag tror jag skippar den nya serien jag har satt igång den är rätt kass på det hela taget. Trött dag idag och inte så mycket gjort alls, dock lite så helkass är den inte. Kort blogg idag tror jag visst men det brukar bli så om natten är kass. Om jag inte vaknar till tre fyra tiden för då är bloggen desto längre.

TRÄNING: Ja lite känner jag av träningen igår men inte alls så mycket som efter måndagens träning. Nu är det storstretch imonn så jag kan få den lilla träningsvärk som jag har i magen att släppa.

NOVELL: Nej inte idag heller… om ni undrar vad det är jag väntar på så har jag skickat in mina noveller och ett förlag har inte svarat än så länge, det väntar jag på…

ROMAN: Ja lite fick jag gjort ändå men det blev så där idag men lite ändå så jag är ändå nöjd med dagen på denna punkt.

MUSIK: Ja vi får se hur det går till måndag då men den nya sången jag körde i torsdags lite bättre hoppas jag på.

Lördag imonn så tummarna så skall jag nog kamma hem lite stålar ändå. Jag säger igen Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: