måndag 1 mars 2010

Måndag 1/3-2010 21:46

DAG: Jaha inte bara ny dag utan också ny månad, somnade rätt bra inatt och vaknade någon gång till sex tiden då jag var uppe på toan. Men somnade igen och sov så där fram till tio idag, då var det över för mig med sömn. Fick i mig frukosten och sedan fick jag drälla runt och vänta på att klockan skulle slå tolv. Men tillslut så orkade jag inte vänta utan drog igång med trummorna till elva tiden. Så idag tog jag lunch redan till tolv inte ett som jag brukar, jag var hungrig idag. Så till tolv så tog jag paus i trummandet och fick i mig en ny lunch. Jag måste erkänna att jag inte minns om jag har berättat detta innan eller inte. Men jag fick inga problem med ägg alls så jag kör som vanligt nu, nja inte riktigt. Idag tog jag en omelett som vanligt men jag la till chilikeso och tomater och paprika. Så får jag i mig lite grönsaker med har inte fått mycket av den varan på ett tag nu. Men gott var det idag och jag kände att jag måste käka tidigare idag för jag var illa hungrig. Så efter detta till ett tiden nått sånt så drog jag igång igen med trummorna. Höll idag på fram till tre tiden lite längre än jag brukar göra och då tog jag en mjukis. Brukar inte göra det heller men gjorde det idag, och det var gott. Men det innebär att mina pengar inte kommer räcka om jag gör så så jag får nog skippa det i fortsättningen. Så efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra och det skulle vara dags att dra till träningen. Och det gjorde jag när klockan slog fyra med, sedan hem idag i tid och stretch på det sedan träningsmiddag. Kollade på mythbusters när jag åt och lite till för lite sen var jag idag med maten. Men idag var en bra dag, jo min lille kompis ringde med och vi skall träffas till onsdag som jag trodde. Så det var nog allt för idag det. Ja jag trodde att det var ägg jag inte tålde men så var inte fallet som jag sa ovan. Måste varit något annat som jag fått i mig, men det konstiga var att det satt i i två månader innan jag blev dålig. Skumt men nu är det lugnt iallafall så jag är nöjd, om det inte kommer igen när jag ätit ägg ett tag vill säga. Men vi får se hur det går med det. Jo jag spelade in två filmer till, ja dom är inte inspelade än men det kommer bli när den dagen kommer. Måste erkänna att jag inte ens minns vad det var jag skulle spela in, just nu. Då måste det väl vara skit bra eller hur, det kommer som en överraskning när det kommer. Jo jag vann på lotto, 23 spänn, kan ni inte hålla tummarna bättre än det. Men den är veckan så smäller det till det känner jag på mig, eller hur?

TRÄNING: Japp en bra träning idag allt gick som det skulle och jag orkade med bröstövningen med idag, förra måndagen så fick jag gå ner på den. Men nu har jag kommit igen nu är det som vanligt igen. Och det tog inte lång tid heller idag som vanligt det med, får vi se hur det går till torsdag då bara. Men sover jag så skall det vara lugnt.

NOVELL: Nä det är som det har varit ett tag nu inget att lägg till…

ROMAN: Ja på fredag skall jag gå loss igen på denna punkt. Imonn är det klippning och sedan webprogram sedan onsdag är det min lilla kompis sedan torsdag träning. Men sen så skall jag köra på romanen igen.

MUSIK: Ja som jag sa så gick jag igång redan till elva idag och körde bara dubbelpedal hela dan. Nja lite annat med jag spelade lite till musik med det gick så där. Men jag fick också justera pedalen idag den vred sig lite men jag hade inte dragit åt alla skruvar heller. Men det är dubbelpedal tills jag får kortet som gäller för mig nu. Men det kommer ta åtskilliga timmar innan jag kan behärska det, massor med timmar. Och det finns inget sätt annat än att öva och öva igen och igen. Men en dag så skall jag klara av det, hoppas jag.

Jaha då var denna dag till ända och jag får säga som jag brukar göra vid denna tid Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: