måndag 8 mars 2010

Måndag 8/3-2010 21:42

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade igår till tolv tiden och allt kändes bra men som inte så länge som jag ville. Redan klockan sex så vaknade jag, men enveten som jag är så låg jag kvar ända till åtta innan jag gav upp min försök att somna om. Hoppades att jag skulle somna om men inte heller. Fick i mig frukosten och sedan gjorde jag inte ett dugg fram till elva, jo jag pillade med datorn lite och fick tiden att gå. Sedan till elva så gick jag loss på trummoran ett tag fram till tolv. Var hungrig idag med så jag tog lunch redan tolv idag med. Och idag åt jag för första gången kycklingen som jag rökskadade i söndags.  Men den var inte alls torr som jag trodde utan god och det gick lätt ner idag. Sedan vid klockan ett så gick jag igång igen med trummorna. Körde på idag till tre tiden, då gav jag upp för idag. Sedan när klockan slog fyra så drog jag till träning. Kom hem och stretchade och sedan fick jag igång middagen, men det smakade inte gott idag. Skall jag vara helt ärlig så smakade det skit idag, måste kommer på nått nytt till nästa vecka alltså. Men frågan är om jag har råd till det, men jag tror jag tar mig råd för det smakade skit idag. Körde detta ett tag förrförra månaden om jag inte minns fel. Skall inte ha detta på ett år från nu om ens då. Så kollade på mythbusters när jag åt, faktiskt något jag inte sett. Och jag har kollat när de nya avsnitten går nu så jag har ett nytt avsnitt inspelat för att se imonn, om jag får tid. Så det var nog inte mer än detta idag. Trodde att jag skulle göra så där på gymmet idag men så blev det inte, med tanke på den tidiga morgonen då. Näe det var inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp trodde det skulle var lite jobbigt idag på gymmet och det var det på bröst, fick gå ner ett steg idag för att orka med det. Konstigt var det för förra veckan gick det hur bra om helst. Men det måste ha varit natten, ja eller morgonens missade sömn, som gjorde detta. För allt annat gick väldigt bra idag, och på intervallen så gick jag loss som aldrig förr. Jag har inte haft så bra fart någon gång som jag hade idag. Benen var hur bra som helst idag, och då körde jag ben idag med. Konstigt något hände förra veckan men nu är det lätt att köra intervallen. Vad detta nu kommer sig vet jag inte, får se om det håller i sig med då bara. Stretchen gick bra den med var väldigt mjuk idag med, något har hänt men vad? Vi får se om detta kommer fram någon dag då skall ni få veta. Ny tändning på nått sätt…

NOVELL: Japp som vanligt inget att rapportera…

ROMAN: Hoppas på sömn så skall jag köra imonn då. Skall börja med att kolla om jag måste göra om redan. Men det beror på vad jag har kvar att skriva, men jag tror jag skall göra om ändå. Men ni får veta imonn hur det gick.

MUSIK: Jaha trummor idag då ja, körde en timme innan tolv sedan från ett till tre. Men idag körde jag lite av varje, men gick ändå tillbaks igen till dubbelpedalen. Det kommer ta illa lång tid innan jag behärskar den, men jag har halva livet på mig så tid finns.

Då är det igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: