tisdag 30 mars 2010

Tisdag 30/3-2010 20:03

DAG: Jaha dag igen då ja, men vi börjar med natt som vanligt. Somnade någon gång till tre tiden men sov sedan rätt bra under natten. Vaknade en gång till sju tiden men somnade om igen och kom upp ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och sedan drog jag iväg till frisören. Efter detta så drog jag till godisaffären och köpte lite påsk godis. Har lite stålar över denna månaden om inget annat kommer och tar dem, som restskatt eller nått sånt. Stoppade i en butik till sedan hem och ringde till musikbörsen. Men mer om detta nedan. Sedan har jag suttit framför musikdatorn hela dan idag fram till nu då jag gav upp för idag. Men jag fick i mig mat till fyra tiden, hamburgare med klyft till. Sedan gick jag loss igen på musik datorn och bröt igen för lunch. Japp och när jag idag skulle se mina serier så fanns de inte alls. När sommar tiden slog till så ändrades tiden en timme framåt och det spelades in helt fel. Men jag ändrade det idag så jag skall få tills imonn iallafall. Så sedan som jag sa satt jag framför musikdatorn hela tiden. Jo jag kan säga att jag drar till morsan över påsk, men några ägg blir det nog inte. Eftersom jag inte tål det nu mera, så jag köpte lite godis istället. Gick på 130 men som jag sa hör över så har jag rätt bra med stålar kvar denna månaden. Men min vanliga otur så går det väl i restskatt skulle jag tro. Men kanske har jag tur. Jo jag hade nytt rekord på aftonbladet igår mycket folk upp igår. Vilket jag tycker är rätt konstigt när jag inte har något att säga, men men stanna kvar och följ mitt lilla liv för all del. Ni är alla välkomna till min lilla blogg var än ni läser. Jag finns på min hemsidan och på aftonbladet, space och så på blogger. Trodde nog det skulle hända lite mer idag men så var inte fallet inte mycket att rapportera idag inte. Men ändå rätt bra sömn och då dag efter träning med, hade jag inte klippt mig idag så hade jag skrivit. Kände mig pigg imorse när jag vakade, men det kan bero på att jag inte hade nått att göra idag. Mer än klippa mig då och köpa lite godis. Ja och jag tror det kommer bli som jag trodde men musiken med, men mer info nedan.

TRÄNING: Jaha idag körde jag en snabb ryggstretch och det kändes bra. Som vanligt så hoppas vi på bra sömn tills torsdag så skall nog det gå bra denna vecka med.

NOVELL: Nej inget idag heller…

ROMAN: Japp då är tanken att jag skall köra imonn då. Iallafall lite sedan måste jag köra musikgrejen med om jag skall hinna innan helgen. Men sover jag någorlunda så skall det nog gå bra. Hoppas jag.

MUSIK: Japp nu är jag övertygad om att jag inte kommer få igång musikgrejen. Ringde idag och han kunde inte cubase så jag fick en mailaderss som jag mailade och han sa att jag skulle läsa på först. Detta har jag gjort idag men kan säga att jag fattar ännu mindre än när jag började. Så har han en lösning så måste han kunna med en gång lösa problemet annars tror jag inte på att det löser sig. Kommer sluta med att jag får ominstallera windows och så hjälper inte det heller. Fan vet hur detta skall sluta, tror jag kände på mig rätt att det skiter sig men vi hoppas inte. Kanske jag har tur imonn när jag mailar honom. Men jag tror inte det, men det kan vara en inställning med och då är det lätt fixat men, näe. Vi får se imonn hur det går.

Jaha det är ånyo dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: