torsdag 4 mars 2010

Torsdag 4/3-2010 21:45

DAG: Japp är lite sen idag men kollade inte på klockan idag. Äntligen en natt med bra sömn, men det räckte inte för att det skulle bli bra på gymmet idag. Ja somnade till tolv tiden igår och vaknade till sex en gång sedan till nio efter det, så rätt bra sömn inatt. Så gick upp då vid tio tiden och fick jag i mig frukosten sedan väntade jag på att klockan skulle bli elva så jag kunde gå loss på trummorna. Och när klockan slog elva så drog jag igång med detta, idag tog jag lunch till tolv tiden som förra träningen. Var rätt hungrig idag med så jag tänkte jag tar det nu istället. Fick då i mig chilikeso och två mackor men det är inte nog för att jag skall blir mätt på det. Hade jag haft råd så skulle jag köpt kyckling till detta och kört ett ben till lunchen men jag har nog inte råd med detta tror jag. Har nu 1000 spänn kvar att leva på så tror inte att kyckling går att köpa just nu. Men kanske om jag kan köpa frysta lår och sedan köra två i mikron så jag kan ha till måndag och sedan till torsdag. Men jag tror det blir för dyrt för det, men när jag är i ICA skall jag kolla detta och vad det kostar. Jag tror inte att jag får nog med mat innan träningen, om jag inte har helt fel så är det mycket mer protein i ägg än det är i keso. Men vi får se hur det går med det, får vinna på lotto, ja ni måste hålla tummarna för att det skall slå in. Så efter lunchen så gick jag loss igen på trummorna fram till halv tre tiden idag. Efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra och det var dags för träning. Jo jag fick en felaktig avstängning idag igen, men jag hann inte se vad det stod, men något om virusskydd tror jag det var. Sedan tror jag inte att klockan fungerar som den skall heller för telia backupen gick inte igång idag. Vilket betyder att klockan inte gick igång så datorn startade. Skall kolla det idag om jag kan hitta vad som är fel på den då. Så lite kasst var det ändå idag. Men när klockan slog fyra så drog jag till träningen. Kom hem och stretchade och fick i mig middagen, kollade på mythbusters som vanligt men gammalt avsnitt. Så mer? Jo jag fick nog inte nått mail igår om vinst eller inte så jag ser fram med förhoppning till mailen idag. En liten summa skulle sitta gott det med, men det går nog som vanligt det ändå. Men kanske kanske…

TRÄNING: Ja två dagar kass sömn innan träning är inte bra. Och det hjälper inte mycket med att jag sov bra inatt det räcker inte det. Tungt idag på armarna och jag fick fuska för att orka med det, så bättre sömn tack. Men intervallen gick lätt idag höll högt tempo och även på cykeln. Kände inte ett dugg i benen idag alls, vad som nu har hänt vet jag ej. Brukar ha rätt ont i benen när jag kör annars men inte idag alls.

NOVELL: Nä som vanligt inte att tillägga…

ROMAN: Ja som vanligt efter träning så är det sömnen som skall komma till så skall jag kunna köra imonn då på denna punkt. Men det återstår att se det som sagt.

MUSIK: Japp körde igång idag till elva och körde dubbelpedal idag fram till tolv. Sedan var det uppehåll fram till ett tiden så gick jag loss igen. Mesta av tiden körde jag dubbelpedal men körde lite annat med. Hittade ett set idag som innehöll röster som jag körde ett tag. Jag har inte gått igenom alla set ännu har kört på ett hela tiden men det finns rätt många 99 set. Sedan kan man också lägga till egna skall pilla med det en dag och rigga mitt eget set en dag. Men det går långsamt ännu på pedalen, kommer nog ta resten av året innan jag får upp fart på den. Men det kommer hoppas jag… Jo inget kort idag heller…

Jaha dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: