tisdag 2 mars 2010

Tisdag 2/3-2010 20:02

DAG: Japp ny dag och en jävligt kass sådan med, men det började igår. La mig som jag brukade vid halv elva tiden men låg ända till tre innan jag kom på att jag glömde ta sömntabletterna så jag tog dem då. Låg sedan till fyra fem tiden innan jag somnade, vaknade till många gånger under natten med. Kom sedan ur sängen till tolv tiden fick i mig frukosten och sedan till ett nått sånt så drog jag till klippningen. Efter den så gick jag till ICA och köpte lite smått och gott, därefter drog jag hem igen. Och klockan var då halv tre tiden så jag drog i mig en mjukis och gav då också upp med att gå loss på webprogrammet. Jag var illa trött idag så jag får ta det en annan gång imonn tänkte jag efter jag varit hos min lille kompis. Så en helt kass dag idag men jag fick ändå mig klippt idag så total kass var den ändå inte. Men jag fick inget gjort på hela dan tack vare att jag glömde tabletterna. Men hoppas på bättre sömn inatt då istället. Så sedan så gick jag loss på middagen efter jag fått i mig mjukisen och kollade där efter på teven mina serier och det jag hade spelat in tills nu. Tog även idag en stor lunch med ägg och kesochili, tomat och paprika. Ja mini blogg idag tror jag att det blev. Men en kass dag så inte mycket att rapportera idag. Hoppas på bättre dag imonn då.

TRÄNING: Ja en ryggstretch idag bara men till torsdag om jag då får sova någorlunda bra så skall jag köra igen.

NOVELL: Som vanligt inget här idag…

ROMAN: Nä inte mycket här heller idag men till fredag så skall jag gå loss på en rapport.

MUSIK: Nä inget här heller, jo inget ljudkort idag heller.

Ja vi får hoppas på en bättre fortsättning på veckan så ses vi igen imonn då. Säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: