fredag 19 mars 2010

Fredag 19/3-2010 20:01

DAG: Jaha natt igen då ja, som vanligt efter träning så var natten rätt kass. Somnade inte förrän till tre tiden eller strax där efter. Sedan vaknade jag redan till sex tiden, och sov sedan i korta stunder fram till elva då jag gick upp. Så fick i mig frukosten och bestämde då att jag inte skulle skriva idag. Vid tolv tiden så ringde jag till musikbörsen men det var ingen som svarade, så jag väntade en kvart och ringde igen. Men det var samma sak, så jag väntade igen ett tag och ringde igen. Men samma sak då ingen som svarade, men jag ringde ju precis när det var rast med så det var inte så konstigt med det. Då bestämde jag mig för att gå dit ändå och hoppas att de hade programmet inne när jag kom dit. Så jag tog vagnen och åkte in och köpte ett program sedan stannade jag på vägen hem i ICA och köpte lite. När detta var klart så tänkte jag ta mig in på pressbyrån men det var smock fullt med folk så jag gick förbi. Skulle ha fyllt på kortet för det är nästan slut men får göra det en annan dag. Så jag fortsatte ner till tobaksaffären och hämtade min fjärr sedan hem. Klockan var då redan halv tre så jag gjorde inte mer mer programmet idag men lite gjorde jag men mer om detta nedan. Så satte jag igång med maten, och jag glömde mjukisen idag med kom jag på nu. Tog kotletter med klyft idag, och kollade på mina serier idag med hade fyra idag att se. Undertiden jag åt och kollade så var det även dags för min lunch. Så jag tog den och såg sedan klart på serierna. Vid den tiden så drog jag också igång musikdatorn för skann. Så mer? Skall imonn köra roman, och om jag hinner webprogram och sedan träningsmat och stretch. Men fan vet om jag hinner med webben om jag skall hinna det måste jag komma upp väldigt tidigt. Men jag ligger efter på den så jag måste köra den imonn hade varit bra om jag körde den till söndag med. Men hade tänkt köra musiken då efter dammsugningen, vi får se hur det går imonn. Hoppas jag hinner med allt jag skall så är det lugnt. Men det går att köra träningsmaten efter middagen med det kanske jag gör. Vi får se hur natten blir så vet jag hur dagen sedan blir med. Hoppas på bra natt…

TRÄNING: Jaha hann inte med stretch idag men skall köra det nu efter bloggen. Men det känns bra igen med träningen när jag gick ner i vikt. Var inte smart att höja innan jag hade fått styrkan, men jag trodde jag skulle kunna få ny styrka när jag väl höjde upp. Så var inte fallet men nu går det bra, då är det bara magen som spökar då. Skulle tro att jag får gå tillbaks igen till tyngd på magen igen. Men får jag tag i killen som brukar sitta i kassan så skall jag fråga honom om han  kan visa mig. Så får vi se vad han säger om det. Men skulle tro att det går tillbaks igen till det gamla.

NOVELL: Nej inte idag men imonn har jag något att berätta om denna punkt. Inget fantastiskt men ändå en liten notis här imonn.

ROMAN: Japp som jag trodde så gick det inte idag. Jag hade kunnat men då hade jag inte hunnit med att köpa programmet idag. Kom ju inte igång idag förrän till elva tiden var klar sedan till tolv. Hade jag gått igång då så skulle klockan vara fyra innan jag var klar. Så jag tar igen det imonn, om jag får sova vill säga. Vi håller tummarna för det.

MUSIK: När jag kom hem efter turen så var klockan allt för mycket för att göra mer än att avinstallera det gamla och förbereda för att ladda det nya. Så jag gjorde det idag så köra jag igen till söndag då kanske jag bara skall dammsuga om jag hinner med webprogrammet imonn. Men jag skall få igång det och spela in lite så jag ser att det fungerar. Skall spela in från midikeyboarden och trummorna och sist ljud så jag kan se att allt fungerar som det skall. Så är jag redo för måndag då och allt skall då gå tillbaks till det normala igen. Så förhoppningsvis skall jag också sova lite bättre med. Så vi hoppas på bra sömn inatt och en bra dag imonn.

Jadå det är igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: