lördag 6 mars 2010

Lördag 6/3-2010 20:00

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade rätt bra igår men sov inte så länge. Vaknade till ett två sedan tre, men efter det så sov jag fram till åtta. Sedan låg jag kvar i sängen fram till tio innan jag gick upp. Fick då i mig frukosten och sedan vid elva tiden så gick jag loss på romanen. Höll på med detta fram till två idag, då var det nog för idag. Och till halv tre så drog jag i mig min mjukis, efter detta var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. Den tiden mellan detta gjorde jag inte ett dugg, tänkte köra lite webprogram men ångrade mig. Så när klockan slog fyra så drog jag igång med stretchen, nja skall sanningen fram så kom jag inte igång förrän till kvar över fyra idag. Seg i starten idag, men det gick bort när jag kom igång. Efter stretchen så drog jag igång med middagen, satte igång vattnet lite innan så det var nästan varmt när jag körde igång. Idag hade jag kotletter med pasta,  det är gott men jag blir aldrig mätt på det. Så när klockan slog halv sju så drog jag igång med en lunch med. Brukar inte ta det på lördagar men idag när det var pasta så gick det ner. Kollade på mina serier när jag åt först middag sedan lunch. Nu har jag två filmer at se imonn, och ett par kapitel att göra i webprogrammet med det måste jag göra. Ligger efter rätt rejält nu på den fronten, men det har varit magsjuka och annat som kommit emellan. Så imonn så måste jag köra för att komma ikapp, men jag måste göra ett gammalt kapitel för att fixa till en sida jag skall använda det kommer ta tid det. Men jag skall spara ett par kopior av den sidan om jag skall använda den igen framöver. Så och dammsugning när jag vaknar imonn då, så jag är klar med det så tidigt som möjligt. Så ingen vila imonn som jag brukar göra men det tar jag igen sedan. Så mer? Näe inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt…

TRÄNING: Japp lite sen idag men när jag väl kom igång så gick det bra idag. Var rätt mjuk i kroppen idag med av någon anledning, så allt gick bra. Kan bara hoppas på bra sömn mellan måndag och torsdag då. Och mellan måndag och tisdag blir det aldrig bra sömn men till tisdag onsdag är bra om jag sover bra. Vi håller tummarna för det.

NOVELL: Som vanligt inte att rapportera här…

ROMAN: Japp rätt bra sömn inatt och en bra dag för denna punkt. Drog igång till elva tiden och gick ända till två idag det ger tre timmar idag rätt bra. Men vet inte om jag tog rätt väg idag skulle nog sett lite mer på vad som skall komma. Tror så här i efter hand att jag skulle gått på en annan historia innan den jag nu gick på. Men det går att rätta till jag lägger in siffror så går jag runt det. Minns inte nu men tror jag har tre eller fyra historier att köra innan det kommer igång. Borde nog ha gått på en annan innan jag fortsatte denna. Men får fixa till det till tisdag då om jag sover vill säga. Det skall nog gå att ordna till.

Ja som vanligt på lördag så gäller tummarna så ringer de mig snart och meddelar mig om hur många pengar jag vunnit, tummarna tack. Annars är det inget mer än Tjingeling! kvar nu. :D :P :D

Inga kommentarer: