fredag 12 mars 2010

Fredag 12/3-2010 20:03

DAG: Jaha ny dag igen de ja, somnade inte bra igår men till tre tiden så lyckades jag somna tillslut. Sov sedan fram till elva innan jag gick upp, fick inte i mig frukosten för jag skulle ner till tvätten. Så vid tolv tiden så drog jag ner och fick in den samma. Efter detta fick jag i mig frukosten, sedan 40 minuter senare så hände jag upp den. Varpå jag drog till ICA och handlade lite, ja lite det gick på över 300 idag men då fick jag lite pommes med. Tog ut 600 idag men nu måste jag leva rätt snålt fram över. Men jag har det mesta så det skall nog gå bra ändå. På vägen hem från ICA stoppade jag nere hos tvätten och såg till att allt hängde uppe, det gjorde det, nja en strumpa hade lämnat stången med det fick jag upp igen. Så jag gjorde inte ett dugg fram, nä så var det inte jag ringde till musikbörsen men det var upptaget där så jag la på igen. Detta var efter jag varit på ICA sedan ringde jag igen men jag minns inte när detta var, men mer om detta nedan. Fick just ett samtal från morsan hon har åkt in på akuten för hon blev dålig i hjärtat. Men mådde rätt så bra nu så skall hon ta en kärlröntgen för att se om det är en förträning som hon har, hon ringde just nu. Så sedan till fyra tiden så var jag nere och hämtade upp tvätten, och satte igång med maten på samma gång. Idag hade jag köttfärssås med spagetti, det var väldigt gott idag ett tag sedan jag hade det med. Kollade på mina serier när jag åt, måste ha glömt det innan för det var fyra avsnitt att se idag. Och detta innebar att jag inte ringde till pt:n idag, såg på dem stället. Så fick i mig en lunch idag med undertiden jag såg på teven. Än så länge är det gott så jag kör på som jag gör tills jag tröttnar på det. Får se hur länge detta är då. Så mer? Nä inte idag kort blogg idag igen.

TRÄNING: Japp skulle idag ha ringt till pt:n men gjorde inte detta hade teven att se på så jag bestämde mig för att ändra ändå. Tror jag klarar av det skall ändra på magen till human sport magen. Sedan skall jag ändra till tyngre på hantlar bröst och mindre på kabel. Så kommer jag göra så får vi se om något uppstår eller inte. Bröst är axeln och magen är ryggen men vi hoppas att det går bra. Problemet är att det inte gör ont förrän dagen efter, men gör det det så slår jag en signal så kanske hon kan hjälpa mig. Men vi hoppas att det går bra så kör jag bara på.

NOVELL: Nä det är som vanligt inget att tillägga…

ROMAN: Jaha sömn inatt så skall jag köra på imonn då. Men måste också köra på webprogrammet imonn så jag kommer ikapp. Men sover jag bra så är detta inget problem så vi hoppas på det.

MUSIK: Jadå ringde till musikbörsen idag mellan tvätten men då var det ingen som svarade. Men när jag försökte igen så var det en kille som sa att han ringer igen. Det gjorde han men samtalet bröts upp så han lämnade ett mobilsvar på mobilen som gav upp helt idag när jag svarade. Han sa att ha har beställt en som kommer till måndag tisdag nästa vecka. Av någon anledning så stod det att det var beställt men så var det inte. Så vi hoppa på måndag, ja eller tisdag om det inte kommer tidigt måndag. Så äntligen lite fart på det då, men jag skulle nog ringt redan förra veckan när det inte kom. Men jag tänkte jag har pedalen att leka med så den kommer när den kommer. Men vi inställer oss på måndag tisdag då, så får vi se.

Jasså det är igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: