söndag 28 mars 2010

Söndag 28/3-2010 20:01

DAG: Japp natt igen då ja, äntligen lite bättre sömn, men bara lite bättre. La mig som jag burkar men somnade inte förrän till ett tiden. Sov sedan så där under natten och slog upp ögonen till elva, trodde jag. Tog mig upp och fick i mig frukosten och sedan så gick jag loss på dammsugningen. Efter detta var klart så drog jag igång med webprogrammet. Körde en timme idag och fixade till som jag gjort nu ett antal gånger samma sida igen. Men denna gång skall jag lära mig det han lär ut inte bara göra det han säger. Tror jag skall köra på söndagar då jag inte har mycket att göra alls. Sedan efter detta så gjorde jag träningsmaten och fick den i behållare. Sedan så fick jag i mig en mjukis och så drog jag igång med middagen. Men det var då klockan ringde från datorn och när jag kollade detta stod det fyra på klockan. Det var då jag kom på att jag skulle ha ändrat klockan igår när jag la mig. Så plötsligt så var jag en timme sen hastigt och lustigt. Men jag gjorde maten och fick i mig den med kollade lite på mumier när jag åt. Sedan till sex tiden, nja den var lite över då så gick jag loss på lunchen. Hade även idag hamburgare och spanade på teven när jag åt. Så mer då? Jo jag såg ett och ett halvt avsnitt av House idag har aldrig sett detta innan, jo ett par korta stunder. Jag vet inte men ja ja det gick ner ändå men tror inte jag kommer se det igen, så bra var det inte. Japp så är det lotto igen jag hoppas att ni håller tummarna för mig idag när jag kollar mailen. Storvinst är det inte men kanske lite stålar ändå. Ni får veta imonn hur det gick, huu så spännande eller hur?

TRÄNING: Japp bättre i ryggen idag äntligen får hoppas att det är borta tills imonn då. Men som vanligt så hänger det på sömnen. Vi hoppas.

NOVELL: Nä inte idag heller…

ROMAN: Jaha det lär dröja till onsdag innan jag kör igen då. Men den som väntat på nått gott.

MUSIK: Jadå skall jag ringa imonn och då hoppas jag att han ringer tillbaks igen då. Innan fyra då drar jag, skulle han inte ringa så kan jag ringa igen till tisdag efter klippningen. Men det känns som om detta inte kommer gå bra. Som vanligt är det bara att hålla tummarna.

Då skall jag kolla mailen och se om något rullat in idag då. Men det går nog som vanligt skulle jag tro. Ändå säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: