måndag 22 mars 2010

Måndag 22/3-2010 21:41

DAG: Jaha natt igen då ja, kass natt inatt, detta trotts att jag tog de starka tabletterna. Sov inte länge och vaknade ett antal gånger under natten med, men fick lite mer sammanhängande sömn på morgonen. Så när jag vaknade till elva tiden så var jag rejält trött, men kom upp och fick i mig frukosten. Vid detta laget så kom jag också på att jag glömde laga kycklingen igår. Så jag bestämde mig då på morgonen att jag skulle göra kycklingen på morgonen, så att jag kunde äta den till lunchen. Så jag tinade upp två ben och fick in dem i ungen till halv tolv. Så de var klara till tio i ett och då åt jag lunch. Innan detta så ringde jag ner till musikbörsen och de sa att jag skulle maila en kille. Men jag fick inget svar innan jag stack till fyra så vi får se om det finns i inboxen nu hoppas jag. Ja lite spelade jag på trummorna idag men det var inte länge när dagen var som den var. Så till fyra så drog jag till träningen, körde på och sedan hem och stretchade sedan middag. Och jag kom på idag att jag glömde köpa pasta när jag köpte träningsmaten. Så jag fick ta spagetti idag tycker inte det är så gott men det gick ner ändå. Kollade på mythbusters gammalt avsnitt. Hade väldigt bra med tid idag, gick fort att träna idag. Men jag var seg idag efter kass natt så dagen var kass på det hela taget. Men det blir nog bättre imonn, tror in inte det? Vi hoppas på det så jag kan få igång musikdatorn men det blir efter romanen, om det blir av alls imonn. När jag sover dåligt efter träningen. Jo en sak till jag var lite dålig i magen idag med, men jag har inte ätit ägg nu så men kanske det var de där baconet jag åt. Tiden hade gått ut på dem, men bara med en dag så jag trodde det var okey. Vi hoppas att det var de som gjorde att jag var lite kass idag, får se hur jag mår imonn. Annars måste jag tillbaka och se vad det är, men hoppas det var baconet.

TRÄNING: Japp idag var det segt men det gick rätt fort, kände av den dåliga sömnen inatt. Men det gick ändå att köra på och jag fick inte tag i killen i kassan så jag bytte tillbaks igen till det gamla. Kör det ändå för det gör inte ont så är det lugnt.

NOVELL: Nej inget idag heller…

ROMAN: Ja vi får se hur jag sover inatt så hoppas jag att jag kan köra imonn då. Men allt hänger på hur jag somnar, somnar jag till ett tiden så kommer jag få nog med sömn. Går jag över det så skiter sig hela morgondagen.

MUSIK: Ja jag ringde och fick svaret att jag skulle maila honom. Men jag fick inget svar idag innan jag stack till träningen iallafall. Får hoppas att ett svar finns i mailboxen nu då. Ni får veta imonn, om jag får svar.

Jaha kass dag men ändå inte hel kass men lite bättre sömn hade varit gott det. Men det blir nog bättre med tiden hoppas jag. Det är dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: