måndag 31 augusti 2009

Måndag 31/8-2009 21:40

DAG: Jaha idag var det inte som en vanlig dag, men jag somnade som jag brukar igår vid tolv tiden nått sånt. Var uppe två gånger inatt och vaknade sedan till tio tiden då jag gick upp. Men kände mig inte så bra idag när jag vaknade så jag tänkte jag skulle slippa träningen idag. Men jag kände mig allt bättre under dagen som gick med efter lunchen så blev jag sämre igen så jag la ner träningen idag. Jag har inte feber inte snuva inte heller så har jag ont i halsen men jag känner mig som om jag skall bli sjuk. Lite kass i halsen var jag natten mellan lördag och söndag, så nått är på gång vad det är vet jag inte men jag får väl veta så småningom. Tror att jag blev smittad till torsdag då jag var på gymmet sedan tog det fredag lördags natt innan jag kände av det, vad det nu är. Men jag skall inte träna alls denna vecka så om inget händer så kör jag igen till måndag. Emellanåt så känns allt bra men så kommer det igen, och så är jag inte nått sjuk alls, men som jag sa så känner jag att något kommer. Japp vi får se har det inte brutit ut tills torsdag så har nog mitt immunförsvar tagit hand om det. Trodde ett tag att det var svininfluensan, och det kan det ännu vara så jag stannade hemma från träningen. Men har inget hänt till torsdag så är det inte det iallafall. Inkubationstiden är 1-7 dar så till torsdag måste det ha kör igång, om det nu är influensan. Just nu känns det rätt bra men det kan ju ändra sig under natten. Så som jag sa så fick jag i mig lunchen men efter det så gav jag upp mina försök att gå till träningen idag. Så till middagen så kollade jag istället på ringen två idag. Mindes inte att jag sett den innan men jag har sett den med. Nu har jag trean att se troligen imonn då när jag äter middag. Så skickade in till svenskaspel idag med glömde det igår, brukar göra det till söndag. Och ja som ni trodde så hade jag inte vunnit nått alls, det är som det burkar eller hur? Japp en slö dag idag men vi hoppas på att det blir bättre tills imonn. Ja eller att det bryter ut så jag kan gå vidare nån gång, det är jobbigt när det inte kommer till att man blir sjuk nån gång. Bara känner sig hängig hela tiden, men vi får se imonn hur jag mår då. Bättre eller sämre så kommer jag igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja idag blev det intet på denna punkt inte heller till torsdag kommer jag göra något i detta stycke. Men jag kommer igen förhoppningsvis till nästa vecka med nya tag.

NOVELL: Jaha då skall vi se om jag får nått gjort imonn då, känns det som idag och jag sover bra så skall jag nog få lite ur mig imonn. Så vi hoppas att läget inte förändras tills imonn under natten. Och ja jag dånga iväg min tävlingsnovell igår till skriva, så får vi se i slutet av månaden om det blir nått med den.

Jadå skall jag säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: