onsdag 26 augusti 2009

Onsdag 26/8-2009 20:01

DAG: Jaha då var det dags igen för en kass natt igen då ja, sov en timme i stöten fram tills klockan tio då jag kom upp ur sängen. Seg var jag men dock lite sömn hade jag fått. Fick i mig frukosten och sedan runt elva tiden så drog jag igång med novellerna. Var klar med detta till halv två tiden nått sånt. Och jag drog sedan ut och handlade lite på ica. Fick med mig det jag skulle hem och drog sedan i mig mjukisen på detta. Så till tre tiden så satte jag igång med middagen, har börjat att få i mig middagen allt tidigare och tidigare ett tag nu. Hade idag köttbullar med mos och ketchup, kollade på star wars 3 när jag åt detta. På denna anrättning fick jag även i mig lunchen som vanligt var det oxpytt med bröd och ägg. Jo jag gömde igår att berätta att jag fick byta toner i skrivaren igår. Nu är den laddad med 2000 sidor igen. Japp kort blogg idag tror jag visst att det blev. Men är rätt seg så det får vara nog för idag. 

TRÄNING: Japps då är det dags imonn igen hoppas som vanligt på bra sömn inatt så skall det nog gå bra att köra imonn.

NOVELL: Ja idag var det meningen att jag skulle ha kört tävlingsnovellen men glömde det idag och körde tre andra noveller idag. Får köra den till lördag innan morsan och farsan kommer eller kanske till söndag om jag inte hinner till lördag. Men idag gick det bra att köra på dem.

Ja det är ingen dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: