torsdag 6 augusti 2009

Torsdag 6/8-2009 21:41

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag brukar göra igår kväll, nån gång vid tolv tiden. Sov sedan rätt bra under natten men vaknade redan till nio idag. Hade då ingen lust att gå upp men det gick inte att somna om igen så vid halv tio kom jag ur sängen. Så fick i mig frukosten och lyssnade sedan på musik fram till två tiden idag. Till ett så drog jag i mig lunchen och satte sedan igång musiken igen, fram till två. Sedan så skrev jag upp en lista över det jag skall köpa imonn efter novellen. Har också valt ut ett recept jag skall göra till träningsmat till nästa vecka. Blir kyckling och nudlar tror jag om jag inte ändrar mig imonn. Tänkte räkor men receptet innehöll lite för mycket jag inte hade hemma. Och jag har bara 700 kvar att leva på tills den 25é så jag har inte råd att köpa mycket alls. Jaha och så slog klockan fyra och jag drog till träningen, gick så där idag, men mer om detta nedan. Kom hem och stretchade och sedan värmde jag maten. Kollade på mythbusters idag men signalen gav upp till kvart i nio, boxen visade ingen signal och det blev svart. Men till nio, då programmet var slut, kom signalen tillbaks. Så det var nog allt idag det, tror jag. Ja det var det säger hej. Mini blogg idag…

TRÄNING: Jaha ny ordning idag men inte gick det bättre inte, måste sänka tyngden på armarna. Det finns en stång som är kort som jag tror jag skall ta nästa torsdag. Lägger jag 30 på den så skall jag nog orka lyfta, min hållning är total kass när jag lyfter stången. Men skall lägga över det tills nästa torsdag så skall det nog ordna sig. Ändå gick träningen bra idag och rätt snabbt med så jag är ändå nöjd med den idag. Borträknat då framsidan arm stång. Men det tar jag igen till nästa torsdag så det är lugnt.

NOVELL: Japp då skall jag gå på tävlingsnovellen imonn då. Har ju gjort lite på den men skall gå lite djupare in imonn, har gått och funderat idag lite så jag har lite gjort redan idag, tills imonn. Så kan vi hoppas att det blir bättre med tiden jag ändrar bara. Men vi hoppas det. Men jag tror inte att någon av de jag skickar in till kommer vilja ge ut dem, om jag inte ändrar rätt mycket på dem vill säga. Jag kanske kan få till det ändå, men det kommer nog ta upp till fem gånger att få till dem. Jag räknade med fyra innan men skall lägga på lite till tid för att göra om dem. Så kanske en dag så blir de bra nog för att nån skall tycka dem. Ni får hålla tummarna.

Japp dags för mig att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: