tisdag 11 augusti 2009

Tisdag 11/8-2009 20:01

DAG: Japp dag igen då ja, sämsta natten på hur länge som helst, igår när jag la mig tänkte jag göra ett experiment och inte lyssna på musik alls. Jag låg till fyra sedan tog jag på musiken för jag var inte ett dugg trött, låg sedan med denna på fram till fem tiden. Efter detta låg jag nog till sju åtta innan jag tillslut somnade, men sov då bara korta stunder fram till tolv. Kan meddela att jag inte igen kommer göra om detta experiment. Seg som in i helvete så kom jag ur sängen och fixade till mig men la mig sedan igen. Då låg jag en halv timme fram till halv ett sedan kom jag upp och fick i mig frukosten. Bestämde mig då för att ge fan i att skriva idag och koncentrerade mig på klockan idag. Ringde till försäkringsbolaget och fick en avi på mail för att jag skulle ha med mig till butiken. Skrev ut den och drog sedan till femman, lämnade in klockan där och de skulle antigen byta boett eller så skall jag få ny. Ringer nog imonn om detta hoppas jag, idag ringde de inte. Om de inte kan byta så kostar det 60 spänn att få ny men vi får se tills imonn vad det säger. Så det är väldigt jobbig att inte ha klockan på mig har stirrat på min tomma arm massor med gånger idag. Hoppas att det går snabbt att få igen den. Så sedan så gick jag hem och kom hem till halv fyra, trodde att jag gick till två tiden men måste varit senare. Så jag drog i mig mjukisen och satte sedan igång med middagen, idag hade jag kotletter med pasta. Så blängde jag lite på teven när jag åt och efter detta så kom jag på att jag skulle lägga upp receptet idag med. Så jag slängde upp det idag men jag såg ett fel jag gjorde förra gången jag la upp recept. Jag skrev fel jag sa att ni skulle ha 1½ påse, jag tänkte som en gnu det skall vara en halv. Jag tänkte nog en en halv påse alltså en en halv påse, jag vet jag är kass men skyller på att jag är gammal. Det har jag ändarat nu till en halv påse på 500 gram så skall det vara. Jag ber om ursäkt för detta såg inte alls det förra gången jag la upp men nu är det ändrat iallafall. Så glömde jag ta blid med igår när jag kom hem från tränigen men skall lägga upp bild till fredag på detta. Skall ta den på torsdag när jag äter det efter träningen. Så sedan var det lunch och nu blogg. Jo kom på en sak idag om aftonbladet blogg har ni problem att logga in det har jag. Jag har raderat kakorna men det hjälpte inte eller så gjorde jag inte rätt. Man jag loggar in och sedan när sidan kan inte visas kommer så klickar jag tillbaks på webläsaren så är jag inne. Då går man tillbaks på startsidan och är inloggad. Har tänkt säga det ett bra tag nu, och nu är det sagt. Japp det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Jaha bara en rygg stretch idag och lugnt imonn med men sen så skall vi se vad ny stång gör för armarna. Ni får veta tills torsdags kväll.

NOVELL: Ja inget alls gjort idag total kass natt så jag la ner det helt. Men hoppas på bra natt så kör jag imonn.

Då säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: