tisdag 25 augusti 2009

Tisdag 25/8-2009 20:01

DAG: Japp ännu en dag då ja, sov som jag brukar göra på natten mot tisdag. Somnade nån gång till två tre tiden och sov sedan rätt bra men med ett antal vak under natten. Men till tolv idag så var det över med sömnen för min del, då ringde morsan och då var det dags att gå upp. Fick i mig frukosten och sedan var klockan redan ett så jag drog till klippningen. Efter detta så drog jag sedan till ica och handlade lite. Jo innan detta så hade jag betalat räkningarna fick då i hand att jag skulle få 1000 över tills nästa månad. Blir hårt men skall nog gå det med, har gjort det innan på denna summa. Och om allt går bra så kan jag spara 1000 denna månad till novellerna och även en 1000 över till virusskyddet, ja inte bara virus men det paketet. Så om allt går bra vill säga, har lite i plånboken med ett par hundra till. Japp mer? Jo sedan så fick jag i mig mjukisen när jag kom hem från ica och drog på mig lurarna ett tag fram till tre tiden då jag drog igång med maten. Hade idag karréer med pommes det var gott mos det. Jo glömde det innan när jag kom hem från ica så kom jag på att jag skulle betala Binero med. Så det gjorde jag glömde det innan när jag betalade räkningarna. Så spanade på mythbusters när jag åt, ett avsnitt jag inte sett innan. Så mer? Jo jag har haft ovanligt mycket trafik på min hemsida denna månad. Nästan dubbelt upp mot tidigare månader, ni kan se sedan när jag lägger upp det på internet. Hade innan som mest en 40 MB men nu är det uppe i 80 MB det är rätt mycket det. Men till slutet av månaden, ja eller till början av nästa månad så kommer statistiken upp, då kan ni se själva. Det var rätt bra att morsan väckte mig idag var rätt utsövd ändå idag när jag kom upp. Annars hade jag nog sovit alldeles för länge idag, men kass natt sömn så blir det så. Japp det var nog allt idag det.

TRÄNING: Japp bara en ryggstretch idag då ja, nått mer kommer nog inte upp förrän till torsdag igen på denna punkt.

NOVELL: Ja eftersom jag vaknade så illa sent så blev det inget skrivet idag alls. Men imonn så skall jag köra på ett par tre om det vill sig. Bara jag får sova så skall det nog gå bra ändå.

Ja det är igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: