söndag 31 maj 2009

Söndag 31/5-2009 20:01

DAG: Japp kväll igår då, tog på mig musiken och låg inte längre än till tolv eller lite efter innan jag somnade. Jag somnar lättare nu än vad jag gjorde innan, dock så sover jag inte längre än jag gjorde innan. Vaknade ett antal gånger inatt men låg kvar i sängen fram till tolv idag. Men morgonsömnen som brukar vara den bästa var också kass. Så jag var seg idag när jag kom upp, men jag fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram till ett då jag dammsög. Efter detta drog jag till torget och hämtade lite stålar tills onsdag. Skall träffa en gammal klasskompis på ett fik i haga, vid tre tiden. Så jag var ute idag och hämtade lite stålar, kortbyxor på för första gången i år och varmt var det. Så länge det nu räcker vill säga, senaste åren har sommaren kommit nu och sedan ingenting alls efter detta. Vi får se hur det blir i år. När jag sedan kom hem började jag pilla med hemsidan, jag la in nytt tema moln och en ny HEM knapp som var lite roligare. Blev snyggt om jag får säga det själv. Ni får gärna kolla in den. Jo så la jag in en ny grej till informations sidan, siteavdisor, har nämnt detta förut men inte på den nya bloggen. Det finns länk där på sidan till McAfees sida där ni kan ladda hem den. Det är ett litet insticks porgram till IE som säger om sidan är okey eller farlig. Grön är okey, gul är kanske farlig, och röd är fel på den virus eller något sådant. Det är gratis och tar inte mycket plats, men ser även på google sökningen om siten är okey eller gul, röd. Så man slipper gå in på siter som inte är bra att komma in på. Pratiskt att ha med sig när man surfar, ni kan även se på min hemsida att alla zipar är gröna utan skit. Det tog nog två år att komma med men nu är jag med. Om ni klickar på pilen vid siteadvisor sedan på webbstitesrapport så kan ni se att mina zipar är okey. Japp sedan var det dags för middag, fick i mig kotletter med pommes idag. Kollade när jag åt lunch på smallville den är väl så där men det finns inte så mycket att se just nu på teven. Så hade jag den inspelad med så jag tog den. Japp då är det dags att kolla lottot idag då, plocka hem stålarna så att säga. Och det kommer bli som vanligt med det med, men kanske kanske. Den som lever får se.

TRÄNING: Jaha då är det dags för träning igen imonn då ja. Får se hur jag gör när jag skall höja nästa månad. Vi får se hur jag gör.

NOVELL: Japp då är det träning imonn och sedan skall jag köra på novellen igen då. Får se om jag får den gjord nån gång eller. Sedan är det nog inget på onsdag men jag har tid innan jag sticker. Det beror på hur jag sover om jag kör på lite på förmiddagen innan jag drar till haga. Var det inte där det var kravaller? Kravallerna i haga? Kanske inte.

Japp dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: