tisdag 19 maj 2009

Tisdag 19/5-2009 20:01

DAG: Japp natt igen då ja, somnade till tre fyra tiden igår och sov illa dåligt inatt. Och kan meddela att köttbullar och cayennepeppar inte var så bra blandning iallafall i mig mage. Kom upp ur sängen till tolv tiden idag och kom igång med novellen till ett tiden. Vid halv tre fick jag i mig min mjukis och drog sedan till ica och handlade lite. Dag har gått rätt bra ändå trotts kass natt men seg är jag. Glömde dock bröd idag när jag var ute skall sticka imonn och köpa lite till. Så ja, mini blogg idag tror jag visst. Jo igår så hade aftonbladet bytt sin sida men jag hann inte kolla så mycket lite jobbigt att logga  in tycket jag nog att det var. Men vi får se idag, nä nog för idag ses imonn om ni har lust.

TRÄNING: Jaha stretch idag bara inte mycket att skriva om idag inte.

NOVELL: Japp kom igång sent idag men gjorde två noveller idag och är klar med dem för denna omgång. Skall imonn köra igenom nya boken så jag får lite struktur i den skall lägga över det från text boken till den andra och pilla lite med det så jag kommer nog inte gå igång med att skriva förrän till lördag.

Seg dag idag men kommer igen imonn lite piggare då hoppas jag. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: