söndag 17 maj 2009

Söndag 17/5-2009 20:00

DAG: Japp natt igen då ja, somnade rätt kass igår kväll, jag låg med musik men när jag blev trött så tog jag inte av den som jag brukar utan somnade till. Sen när jag tog av mig den så var jag knapp nått trött, så jag somnade sent inatt vid tre tiden nått sånt. Vaknade många gånger under natten och kom tillsist upp vid elva tiden idag. Jag fick i mig frukosten och sedan gick jag omkring, jag hade mobilen på laddning idag. Och jag körde en skann på datorn idag uppstarten är lite kass ibland så jag körde en skann från mcafee som inte kan påverkas från min dator. Men den hittade inget alls så det är nog annat än virus som ställer till det ibland. Så när denna var klar så dammsög jag efter detta så drog jag på mig musiken då var mobilen laddad. Men när jag vid tre tiden skulle kolla maten idag så såg jag att jag inte hade lök. Så jag drog till kvartesbutiken och köpte ett par tre, och en påse med jordnötsbågar. Som jag fick i mig innan maten idag, ja inte hela men en hög. Hade idag köttfärssås med spagetti, det tog tid att få i sig det idag. Lite sen var jag när morsan ringde, nja jag hade nästan ätit upp lunchen när hon ringde fatiskt. Så läste jag idag när jag inte hade musiken, fick i mig lite King läste klart novellen om Roland och de fem systrarna idag. Innan jag satte igång med middagen. Japp vi får hoppas på vinst idag eller hur, skulle va gött mos det. Och som vanligt blir det som det brukar bli, skulle jag tro, men om ni håller tummarna så, då. Kass dag idag inte mycket till sömn och slö kass dag. Jo jag kollade på de filmerna jag spelade in här om dagen, när jag åt, inte mycket att ha på det hela taget. Har nu en kvar Braveheart som jag började se men la ner när klockan var mycket. Får se när jag får tid med det. Så mer då? Näe inte mer idag inte ses imonn om ni har lust, nån gång efter träningen som vanligt då.

TRÄNING: Japp bara stretch idag som det brukar vara på dar då jag inte tränar. Så får vi se hur det går tills imonn, många dar med kass sömn nu men vi får hoppas det går bra ändå.

NOVELL: Japp då är det gubben till tisdag då jag, om jag inte minns fel så skrev jag den i jag form. Men jag kan minns fel med men tror det, skall bli skoj att se vad jag skrev.

Näe dags att jag skall få in stålarna igen då, det slår aldrig fel varje vecka samma sak. Nä jag säger Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: