fredag 8 maj 2009

Fredag 8/5-2009 20:00

DAG: Japp ännu en kass natt, har somnat och vaknat fram till kvart i elva då jag gick upp. Det är många dagar nu med kass sömn, och jag testade att inte lyssna på musik men det gjorde ingen skillnad. Så idag har jag på mig musik får se om det gör skillnad. Kom upp och fick i mig frukosten sedan väntade jag på att klockan skulle slå tolv då det var dags för tvätt. När den gjorde det stack jag ner och la in den sedan upp och körde igång med zelda. Spelade fram till ett då jag var nere och hängde upp tvätten, efter detta skulle jag ha spelat mer men fick dra till ica. Och när jag var där så glömde jag bananer så jag får gå imonn med. När jag kom hem så spelade jag fram till halv fyra nått sånt, till kvar i fyra så stack jag ner och tog upp tvätten. Jag tvättade min jacka idag och den blev ren till och med. Mycket tvätt idag har väntat i tre veckor för att det var helgdagar mellan. Så på detta så lagade jag mat, tog spagetti med fläsk idag gick fort och smakade bra. Ända felet med detta är jag inte blir mätt av det, men jag tog mer till lunchen idag istället. Där emellan så kollade jag teven har inte mycket att se just nu så jag spelade in lite idag. Ja jag satte timern så kommer det lite att se på om ett par dagar. Hockey idag med men tror inte att jag ser på det. Ja det har nog hållit på ett tag nu tror jag visst. Fick nytt backup program igår från telia, det nya programmet har en ny funktion att hämta hem det man backade upp. Fick ett mail igår om det så jag uppdaterade det då. Japp mer då? Näe kass natt igen men jag tar nog igen det en dag hoppas jag. Nä idag blir det inte mer än detta, ses imonn.

TRÄNING: Japp kändes lite i magen idag inte som det brukar göra men lite iallafall. Och det var mycket segare att köra igår magen än det har varit innan så jag tror det gör nytta ändå. Nu är det stretch imonn så söndag ledigt igen, blir nog lite nintendo tror jag.

NOVELL: Japp då skall jag köra på igen imonn, kan bara hoppas att jag kan sova lite bättre så jag får en bra start imonn.

Jaha då är det dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: