söndag 3 maj 2009

Söndag 3/5-2009 20:00

DAG: Japp natt igen då ja, sov inget vidare inatt heller. Trodde jag skulle göra det när jag sovit dåligt ett par nätter nu, men inte heller. Vaknade sista gången till tio tiden då jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan på detta dammsög jag och drog till ica. Tog ut 400 från bankomaten och köpte lite idag, men när jag kom hem så kom jag på att jag glömde pasta. Så jag fick i mig mjukisen och stack sedan vid tre tiden igen till ica och köpte pasta. Vad är det man säger det man inte har i huvudet får man ha i benen. Så sedan drog jag igång med middagen till halv fyra tiden, hade tänkt idag att köra lite nintendo men tappade lusten med en gång när jag körde igång efter maten. Kollade på da vinci koden (Ja de stavas nog inte så  men nått sånt) när jag åt middagen. Även när jag åt lunchen idag har sett den med kan se den igen. Tänkte jag skulle köpa uppföljaren änglar och demoner så jag kan få se hur han skriver. Finns på bokus till billigt pris så jag sist jag var uppe. Jo så var det bredbandet ja eller modemet som jag kallat det, idag har jag inte sett att det kopplat ur alls. Så jag skall vänta lite att ringa tills nästa gång det ballar ur. Så får hoppas att det är okey nu då. Men blir det fel igen kommer jag ringa med en gång. Så slapp dag idag bara dammsugit  inget mer alls, jo jag spelade lite nintendo innan maten med då kom jag rätt långt men sen så orkade jag inte igen. Och jag fick böra om igen på från börjar igen så jag blev trött. Har ingen vidare ork för nintendo nu mera, får skylla på kass sömn. Nä nu skall jag kolla hur mycket jag vann på lottot idag, nä igår skall det va.

TRÄNING: Japp stretch bara idag men imonn så drar jag igång igen får jag någorlunda bra sömn så skall det nog gå bra.

NOVELL: Japp så att jag skulle köra på den nya novellen till tisdag men då är det tävlingsnovellen som gäller. Sedan är det upptaget på onsdag och torsdag träning fredag är det tvätt. Så det blir inte förrän till lördag sedan igen, kort vecka detta med.

Nä nu skall jag håva in stålarna igen då, men till er säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: