tisdag 5 maj 2009

Tisdag 5/5-2009 20:01

DAG: Japp natt igen då ja, somnade rätt bra igår, men vaknade ett antal gånger under natten. Sista gången jag vakande var klockan tio men jag låg kvar till elva innan jag gick upp. Japp fick i mig frukosten och sedan drog jag igång med tävlingsnovellen. Var klar rätt tidigt idag redan till halv två. Så till halv tre fick jag i mig mjukisen och på detta drog jag till ica och handlade lite. Skulle gjort detta imonn men fick ett samtal idag att jag inte kunde dra till min lilla kompis imonn, han var upptagen, nja snarare tvärt om men ändå. Så jag drog idag till ica fick med mig bröd och bär och så en påse med chips, även en påse jätte salta. Hur det gick till kan jag inte fatta med hem kom de och snart är de i magen skulle jag tro. Sedan var det hem och dra igång med middagen, hade fläsk och potatismos idag. Var ett tag sedan jag hade det, ja mos alltså, gött mos då eller hur. Så spanade på da vinci koden idag och så klart den idag. Så mer? Jo jag tror att modemet är okey nu har inte ballat ur nån gång allt nu på ett tag. Men blir det fel så skall jag ringa igen.

TRÄNING: Ja ingen träningsvärk idag iallafall trodde det igår när jag körde magen men inte heller. Dock kände jag av övningen igår så då tar den väl lite bättre ändå hoppa jag.

NOVELL: Trotts kass natt kändes det bra idag när jag körde igång. Och jag fick på lite till, till tävlingsnovellen som förhoppningsvis gör den bättre. Men jag drog inte igång med någon ny idag efter jag var klar idag. Det är mycket att göra på den andra jag håller på med och klockan var så pass långt gången att jag tar det imonn. Ibland är det svårt att byta novell så var fallet idag. Men jag kommer igen imonn med nya krafter, kan då hoppas att jag sover bra med skulle vara gött det.

Jaha ännu en dag till ända och jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: