måndag 11 maj 2009

Måndag 11/5-2009 21:41

DAG: Fan också jag raderade att jag skrev just nu, jag kickade på markera sedan kopiera och allt försvann. FAN. Japp igen då da. Trodde igår att jag skulle sova gott inatt och jag sov gott så länge jag sov. Men redan sju vaknade jag så inte mycket till sömn inatt, ja säger ni det är väl inte så kort du sov. Ja men jag har sovit dåligt många nätter nu så lite sömn som är bra räcker inte måste ha med för att komma ikapp. Fan det är jävligt jobbigt att skiva om allt igen. Så vid ett fick jag i mig lunchen och sedan väntade jag på att klockan skulle slå fyra. Jo jag fick ett besked idag om min lön, den har gått ner med 50 spänn. Allt går upp varje år hyra maten mm men lönen går ner. Fortsätter det så här har jag inte råd att betala hyran längre. Hur har våran jävla regering tänkt sig det då? Japp får råna en bank det är nog de räknade ut, om dom överhuvud taget räknat ut nått. Japp drog till träningen och sedan hem och stretchade och fick i mig middagen. Blir kort blogg jag minns inte allt jag skrev innan.

TRÄNING: Trött och seg kom jag igång och det gick ändå rätt bra men jag var rejält sen idag. Hoppas på bättre sömn tills torsdag.

NOVELL: Japp då skall jag köra imonn om jag bara får sova vill säga. Vi hoppas på det.

Näe kass blogg idag för allt försvann hoppas på bättre tur nu då. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: