torsdag 14 maj 2009

Torsdag 14/5-2009 21:41

DAG: Japp somna rätt bra igår och sov bra inatt, men, jag vaknade till halv sju. Varför i helvetet jag skall vakna då för kan jag inte fatta, i måndags var det sju och veckan där innan var det nog sju med. Va fan skall jag upp och göra då, när jag hade kunnat ligga till elva nått sånt innan jag gick upp. Och jag hade tagit igen den sömnen som jag missat innan, men fan heller. Men jag kom upp till sju låg en halv timme försökte somna om men det sket sig. Fick i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik fram till ett då jag drog i mig en omelett som jag brukar göra. Efter detta var det en väntan på att klockan skulle slå fyra, när den gjorde detta drog jag till träningen. Kom hem och stretchade och åt middag, blängde på teven mythbusters men det var gammalt avsnitt. Så sen kom jag hit och bloggade detta. Det var nog dan idag det, tror jag. Mer? Jo idag skall nya aftonbladet blogg komma upp om jag inte minns fel, får se hur det ser ut då. Och om det kommer sidvisning på den, jag vet inte om nån alls läser min blogg längre. Men vi får se idag på nya aftonbladet blogg.Näe dags att säga hej kort blogg idag igen.

TRÄNING: Japp körde idag igen och det gick riktigt bra idag, trotts att jag kom upp sju. Gick bra och kändes bra med, även intervallen gick bra lite trög i början men sen kom jag igång.

NOVELL: Japp då skall vi köra på grisen imonn då, massor att gå igenom imonn. Så vi hoppas på bra sömn, så skall det nog gå bra. Sen är det bara två till innan jag går på andra boken, ja boken. Innan sa jag att det skulle bli två till men tror inte jag har material till det. Så jag skippar nonsens texten och lägger till det andra i de samlade smärtornas bok. Annars blir det korta böcker bättre då att lägga allt i en lite längre, tror jag. Men vi får se hur det går med det när jag börjar skriva den.

Då är det dags att säga hej igen men skulle meddela er att jag vann inget igår heller. Men det är som det brukar vara så inget nytt under solen. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: