söndag 10 maj 2009

Söndag 10/5-2009 20:01

DAG: Japp sämsta natten på länge och även kassaste dagen på länge. Trodde igår när jag la mig att nu skulle jag väl få sova ändå, inte heller. Jag somnade nån gång till tre tiden sedan vaknade jag upp och somna hela jävla natten. Klockan halv ett kom jag upp seg som fan, fick i mig frukosten och sedan la jag mig igen orkade inte vara uppe. Då till halv tre ringde mjukis klockan och jag fick i mig den och teet, så vaknade jag äntligen upp. Så hela jävla dan hade gått och jag dammsög mellan tre och fyra, sedan var det mat. Fan skulle ha spelat lite idag men fan heller inte det heller. Kassaste dan på jävligt läge idag, men som tur är hade jag inget att göra idag så det var väl okey. Nu kan vi sluta dan med en vinst på lotto så går dagen jämt ut, men det blir nog som vanligt skulle jag tro. Kort blogg idag.

TRÄNING: Japp fick ur mig en stretch idag det var allt på denna punkt. Inga mer kassa dar tack.

NOVELL: Igår så fick jag i mig lite King men hann inte läsa klart igår skall ge mig på den idag. Så får jag lite behållning av dan ändå.

Japp då får vi fanimej hoppas att jag sover inatt så jag kan träna imonn. Jag säger Tjingeling! :( :P :(

Inga kommentarer: