måndag 25 maj 2009

Måndag 25/5-2009 21:41

DAG: Japp natt igen då, och för den, som det känns, första gången på länge sov jag bra inatt. Jag somnade nån gång till tolv tiden och vaknade sedan igen till sex då jag var uppe på toan sedan sov jag till tio. Så en bra natt igen, det var ett tag sen nu, så jag tror det är att jag inte lyssnar på musik så mycket som jag gjorde innan som gör det. Vad nu musiken har med det att göra men nått är det den har med det att göra. Så kom upp och fick i mig frukosten sedan drog jag på mig musiken och hade denna på fram till halv fyra, då åkte den av. Skulle varit ute idag och hämtat lite pengar men orkade inte gå ut. Skall ha 160 till klippen imonn men det går nog bra att jag betalar när jag kommer tillbaks från ica. Imonn så skall jag fylla upp frysen och kylen igen, det var två månader sen jag köpte mat. Men det jag hade i frysen har räckt fram till nu så det var lugnt. Jag tänkte betala 60 och sedan 100 när jag har varit och handlat, hoppas det är okey. Och går jag och handlar innan så blir jag rejält svettig av att bära mat för en hel månad, ja två till och med så det vill jag inte. Så sedan slog klockan ett och det var dags för lunch, fick kassa bacon idag. Det händer då och då att de är kassa, det går inte att dela dem utan de hänger ihop och blir kasst stekt med, av någon anledning. Så var det idag men det gick ner ändå. Efter detta var det lugnt fram till fyra då jag drog till träningen. Hade lite för mycket på mig idag kände jag när jag gick, hade räckt med jacka och t-shirt, men jag hade tröja med. Lite varmt var det. Så kom hem och så stretchade jag och sedan var det middag. Ja det var nog allt för idag det, jo jag har rätt bra med stålar denna månad. Tackvare att jag sparade en 1000:ing från förra månaden till bredbandet som skall betalas denna månad. Så denna månad kommer nog gå ihop, om inget skit kommer när jag säger så. Vi hoppas inget händer nu…

TRÄNING: Japp bra sömn inatt och bra träning med gick relativt lätt allt idag och det kändes bra. Kan bara hoppas jag får samma sömn till torsdag kan tänkas. Brukar sova lite sämre till torsdag annars får se om musiken ändrar detta. Vi får hoppas det.

NOVELL: Japps det är mat imonn så inget kommer ner på denna punkt imonn. Inte heller idag då det är träningsdag. Jag brukade skriva innan träningen men så drog jag igång med lunch till ett. Och skriver jag då så kommer jag inte igång igen efter det vet jag. Men till onsdag så skall jag gå igång med tävlingsnovellen igen. Får se hur det blir med den kanske blir den bättre iallafall så är jag nöjd med den. Hinner nog en gång till nästa vecka med om jag tycket att det behövs. Men får se hur jag får till den denna omgång.

Jaha då var det som vanligt igår när jag kollade lotto, jag vann massor av ingenting, precis som jag brukar göra. Spelade bingo med för 9 vann jag ja massor av ingenting. Jag brukar ta en tia lott men tänkte denna veckan skall jag ta bingo. Näe dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: