onsdag 13 maj 2009

Onsdag 13/5-2009 20:01

DAG: Japp natt igen då ja, somnade rätt bra igår men vaknade inatt och orkade inte gå på toan utan somnade igen och igen. Så jag fick rätt kass sömn inatt, kom sedan upp till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan var det musik fram till ett då jag drog till min lilla kompis. Gick hem idag tog ca: 20 min men när jag kom hem så glömde jag min mjukis idag. Skall ta den till fredag stället. Åt idag kotlett och karré idag med mos, gott mos. Spanade på mythbusters idag en lego myt idag bland annat. Har också ja vad den heter den nu minns inte nu men det är med, ha jag minns inte vad han heter heller. (smart att säga den filmen som jag inte minns vad den heter med han som jag inte minns vad han heter, jasså den ja.) Men jag har den inspelad på boxen så jag skall se till lördag. Så kort blogg idag igen. Men det har inte hänt mycket idag på det hela taget. Näe inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Japp då skall vi köra igen tills imonn, hoppas på bra sömn inatt så skall det nog gå bra. Får hoppas att jag sover lite längre än sju imonn, har haft tendens att vakan då men vi får se hur det går imonn.

NOVELL: Jaha då skall jag köra igång med grisen till fredag då om allt går som det skall.

Japp mini blogg idag tror jag visst att det blev. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: