fredag 1 maj 2009

Fredag 1/5-2009 20:01

DAG: Seg natt inatt somnade inte förrän vid halv tre, så idag när jag vaknade så var jag rätt trött. Klockan var tio tiden när jag kom upp, fick i mig frukosten och sedan drog jag benen efter mig fram till tolv tiden då jag stack till morsan. Skulle fixa en dörr som ramlat av men det var fel lim och kom den fel så gick det inte att ändra den sedan. Så dom får ta det med fastighetsägaren så får han satta på den själv, om nu hon gör det. Är lite si och så med den tanten. Och morsan hade köpte en råsaftscentrifug som var kass jag plockade isär den och sedan diskade vi den men när vi skulle köra så gick det inte att stänga den. Så den får hon skicka tillbaka igen, det är ett lotteri som hon vinner på men det mesta där ifrån är rätt kasst. Billiga priser och grejor att vinna, på det hela inte mycket att ha, men hon vinner rätt ofta ändå. Så blev det middag och lite kaffe sedan var det hem igen. Jag missade just marschen genom stan den tog slut till 17:00 och jag åkte där ifrån till 17:30 så det var lugnt. Hoppade av vid Liseberg, vad nu den hållplatsen heter, och tog 6 an så slipper jag åka genom hela stan. Hoppade av vid torget och handlade lite, sedan hem och fick i mig lite lunch. Skulle ha kollat på terminat men hockey så det sket sig med det. Har varit rejält trött idag alltså men har inte sovit så bra på ett par dar om jag inte har fel. Hoppas sova bra inatt och sedan till söndag så skall jag orka med träningen till måndag. Tror det var därför jag var trött i går. Japp idag är modemet okey igen igår var det kasst igen just när jag skulle lägga upp det men sedan gick det bra men så blev det kasst igen. Men det är bra att det inte fungerar som det skall så kan de se att det är nått fel på det. Ja det är alltså inte modemet det är fel på nått annat är det. Japp skall se om jag kan få upp statistiken idag med nån gång efter bloggen. Då blir det den 100 ade uppdateringen som jag lagt upp sedan 2006. Så om nån bryr sig, troligen inte men säger det ändå.

TRÄNING: Japp bara stretch idag på denna punkt. Vi får hoppas att sömnen blir bättre tills måndag så skall det nog va lugnt. Får se vad jag gör med armen till torsdag skall se om jag kan ändra taget om stången om det hjälper. Det gjorde inte så ont förra torsdagen, och jag har kört två veckor på ny tyngd om jag inte har fel. Försökte stretcha ut den men det sträckte inte alls i den så det kan inte vara det heller. Men vi ser till torsdag hur det går då.

NOVELL: Jaha då skall jag köra igång imonn igen då. Har laddat upp med nytt papper och ny tonerkasset. Så nu är det bara att köra på igen.

Jaha då ja, hoppas på vinst till lördag, och jag känner på mig att nu alltså nu. Japp vi vet hur det slutar eller hur. Jag säger Tjingeling! :D :P :D  

Inga kommentarer: