torsdag 1 januari 2009

Torsdag 1/1-2009 21:41

DAG: Japp igår kväll börjar vi med igen då, somnade inte som jag ville men efter lite musik så gick det ändå nån gång vid två tiden. Ett par gånger upp men tillslut så kom jag upp till tolv tiden. Så inget att göra idag så jag lyssnade på musik fram till fyra tiden då jag drog igång med middagen. Innan dess så fick jag i mig frukosten nån gång till tolv ett tiden. Så tog idag köttbullar med mos, men köttbullarna jag fick av morsan var inte så bra ändå. Kan vara att jag fick i mig många på en gång men jag fick sura uppstötningar av dem. Skall ta resten i små högar till lunchen tror jag, så skall det nog gå ner det med. Så spanade på lite teve idag men inte mycket att se. Försökte mig även på lite nintendo idag men har ingen ork alls, jag ger upp med en gång. Så imonn så är det tvätt och in till stan tror jag om jag får tag i dem vill säga. Skall köpa lite wii kort om de har och sedan skall jag till bokia och köpa en bok för presentkortet jag fick från telia. Men om jag åker till stan beror på om de har det inne eller inte, vi får se imonn. Skall klippa mig med imonn. Läste lite idag med ur eboken men orkade bara med ett kapitel idag. Så mer da? Näe inte här lite längre ner har jag lite till.

TRÄNING: Japp skall börja med ny träning till tisdag om allt går som det skall. Tänkte göra lite fett bränning efter bloggen, till gp huset och sedan tillbaks igen. Men får se om det tar 40 min som det skall ta för att förbränna som bäst. Vet ej hur fort jag går, men vi får se. Sent blir det iallafall går nog vid nio tiden kommer hem strax innan tio. Men vi får se hur det blir, jag lagade mina träningsbyxor idag iallafall så jag kan ta dem när jag går. Sydde den i häcken två hål hade uppstått på nått sätt. Så det är klart för att köra igång till tisdag.

NOVELL: Jaha ja intet idag heller, men tisdag så skall jag gå igång igen.

Japp kort blogg igen men så är det första dagen på nya året med. Säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: