lördag 24 januari 2009

Lördag 24/1-2009 20:01

DAG: Japp skall börja med att be om ursäkt för igår, jag la upp lördag 23/1 på aftonbladet det är nu ändrat om nån la märke till det. Jag kom på det imorse när jag var inne på toan, skrev jag lördag igår. Så jag kollade men inte men på aftonbladet så blev det lördag. Händer ibland att jag vill ha en dag till och då lägger jag till en bara så där. Ja bara så ni vet, och det gör ni nu. Natten då? Ja tog på mig lurarna igår fram till ett tiden nått sånt. Sov väl så där inatt men till åtta vaknade jag upp men somnade om igen och kom ur sängen till elva. Så frukosten på det sedan körde jag igång med novellen. Var klar till halv två så det gick fort idag med, gick och drog mig fram till två sedan drog jag till ica. Fick med mig ketchup idag bara det inget annat. Skall köra träningsmaten sedan efter bloggen, ny för i år får se hur länge jag kan köra den då? Så sedan vid fyra så blev det stretch igen som vanligt på lördagar. Och som vanligt var det en seg stretch, det är lite skillnad från måndag och torsdag då jag är varm när jag gör den. Så sedan var det middag och spaning på stargate när jag åt. Men till nästa vecka kommer det mer att se på, då har jag lite till att blänga på. Nya Quicktime ladda jag hem idag, 7.6 tror jag att det var. Lite konstigt det om man laddar hem quicktime och itunes så får man annan version en nyare. Skumt. Allt för att man skall ladda hem itunes som jag inte kan använda min spelare tar inte det formatet. Jag hade den innan men det är ju inte till nån nytta med. Japp slöe dan imonn då har hämtat lite mer bilder idag som jag skall se på imonn. Får se vad jag väljer för motiv.

TRÄNING: Ja som jag sa igår så har axeln inte blivit värre iallafall. Den är inte bra men bättre än innan, så jag skall lägga på latsdraget nästa torsdag så får vi se. Efter detta skall jag lägga på armhävningar på stretchen igen på måndag och torsdag så går detta bra så är det bara armhävningar på andra dar som skall  till sen gör jag allt som jag gjorde innan. Skumt det här men jag tror att jag gjort en kass rörelse helt enkelt. Japp vi får se till torsdag.

NOVELL: Ja tre sidor idag med men när jag idag kollade bakåt i, ja ellerer framåt kanske i storyn så kan det nog hända att jag hinner klart till lördag nästa vecka ändå det är bara 13 sidor kvar att skriva ut. Då A5 som inte blir mer än en tre fyra sidor tror jag. Men nu är det uppehåll tills onsdag, tisdag är det mat på schemat och fredag tvätt.

Japps dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: