söndag 4 januari 2009

Söndag 4/1-2009 20:01

DAG: Japp somnade in tillslut igår ändå, tog inte på mig lurarna igår heller. Sov rätt bra ändå, kom till sans till tio men låg kvar till elva innan jag gick upp. Frukosten på det sedan lyssnade jag på musik fram till ett då jag drog iväg. Kom hem igen till halv sju nått sånt tror jag det var. Då stekte jag lite mat och ett ägg, som jag fick i mig. Min lilla mamma rignde och hon mådde inte alls bra som jag trodde. Hon åkte in till sjukhus i torsdags och ligger kvar ännu. Men nu hoppas jag att det kan komma på var det är som är fel. Mer? Ja jag kollade på mythbusters idag när jag åt lunch. Näe inte mycket idag inte. Näe intet mer här just nu kommer igen imonn.

TRÄNING: Japp nu äntligen skall jag kör igen imonn. Skall bara ändra bröstpressen imonn, så får vi hoppas att det slutar göra ont i axeln då. Men det känns inte som det är det, japp vi får se imonn.

NOVELL: Ja till tisdag så skall jag köra igen, hoppas att lusten kommer då med. Men jag har dessa dagar inte gjort nått för jag bestämde mig för att inte göra nått. Jag tror jag går igång med full fart till tisdag igen. Så blir det gång med tisdags kväll, får se hur det går. Men mer om det punkten ovan till onsdag blir det då.

Japp dags att hämta hem milonerna igen då, japp. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: